تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.aja.ir/Portal/picture/?1484273/1

 

همایش سراسری فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت

همایش سراسری فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با شعار ارتش انقلابی پس از دو روز به کار خود پایان داد.

 

برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:14 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:12 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:9 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:7 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/picture/?1483720/%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-

 

امیر سرتیپ حاتمی در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان با بررسی های کارشناسان خود به این نتیجه رسیده اند که قادر به اعمال تهدید معتبری بر علیه ایران نیستند و هدف آنها محدود سازی نفوذ منطقه ای و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش از یک موقعیت خوب برخوردار و مورد احترام ملت ، مسئولین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است وعباراتی که فرماندهی معظم کل قوا در مورد ارتش بیان فرموده اند حاکی از عزت و اقتدار ارتش است و ارتش نیز قدر شناس بوده و  همواره در تلاش است  خود را با معیار های ارتش حزب الله نزدیک تر سازد .


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آذر 1396 ] [ 21:4 ] [ رضا ]

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در همایش سراسری فرماندهان ارتش گفت: تمامی اقدامات و برنامه های ارتش باید در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی و توجه جدی به تهدیدات دشمنان باشد.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 آذر 1396 ] [ 21:46 ] [ رضا ]
[ سه شنبه 28 آذر 1396 ] [ 21:44 ] [ رضا ]

 

معاون هماهنگ کننده ارتش دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان با درود بر بنیان گذار انقلاب اسلامی  و تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان حاضر در همایش بویژه سردار سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح گفت : با توکل به خداوند بزرگ در اجرای تدابیر فرماندهی محترم کل ارتش , نخستین همایش سراسری فرماندهان با اهداف زیر برگذار می شود .
رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ج.ا.ا. به تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان پرداخت و افزود: اهمیت  تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه ی فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست های قرارگاه مرکزی و ستاد کل نیروهای مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش می باشد.
دریادار سیاری افزود : تبیین جهت گیری های امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش ج. ا. ا از دیگر مباحث مهم این همایش است.
این فرمانده عالیرتبه ارتش با اشاره به تبیین ویژگی های فرماندهی جهادی در این همایش بیان داشت: بهره برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از موارد دیگر مورد بررسی در همایش می باشد.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه افزود : فردا نیز همایش با اهداف یاد شده همچنان برقرارست  امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره را از نکات مورد بحث ببرند .
دریادار سیاری در پایان این مراسم ایشان از سردار محترم سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر حضور و ارائه ی رهنمودهایشان تشکر کرد .


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 28 آذر 1396 ] [ 21:42 ] [ رضا ]

 

همایش سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ابلاغ تدابیر و خط مشی فرمانده کل ارتش مبتنی بر تدابیر ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی ) و نیز تبیین راهبردهای ارتقای توانمندی و توان رزمی در راستای اهداف و ماموریتهای واگذاری به ارتش آغاز شد.

در آغاز این همایش سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ، روسای سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، فرماندهان نیروها و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و فرماندهان یکان های عمده ارتش و معاونان ستاد ارتش حضور دارند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 28 آذر 1396 ] [ 21:39 ] [ رضا ]

 

بازیکنان خونه به خونه پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی سر از پا نمی شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم خونه به خونه امروز موفق شد با کسب پیروزی 2 بر صفر برابر گسترش فولاد تبریز به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی صعود کند و حالا باید منتظر مشخص شدن نتیجه سه دیدار دیگر باشد تا قرعه این تیم در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

شاگردان نکونام که با صعود به جمع چهار تیم پایانی دست به کاری قابل تحسین زدند، با سوت پایان بازی به شادی پرداختند و در رختکن نیز جشن صعود را با حضور مالک تیم برگزار کردند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 27 آذر 1396 ] [ 21:5 ] [ رضا ]

 

با حضور سردار«عباس سدهی» رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح و امیر «تورج حسنی مقدم» جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش، از ٥ جلد کتاب جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.
 همزمان با هفته پژوهش، با حضور سردار«عباس سدهی» رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیرو های مسلح و امیر «تورج حسنی مقدم» جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش، از ٥ جد کتاب جدید نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.
«کرانه‌های مکران، دروازه ورود به اقیانوس هند»، «بایندر؛ زندگی و عملکرد شهید دریابان غلامعلی بایندر»، «به سوی قله‌ها ٢»، «نیروی دریایی راهبردی؛ اقتدار دریایی» و «اطلس حضور فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر»، اسامی کتاب‌های رونمایی شده هستند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 27 آذر 1396 ] [ 21:3 ] [ رضا ]

 

مسابقات فوتبال قهرمانی ارتش، با کسب مقام نخست توسط تیم عقاب نیروی هوایی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. ، رقابت‌های فوتبال قهرمانی ارتش با حضور تیم های نیروی هوایی، نیروی دریایی، نیروی زمینی، دژبان آجا،ستاد مشترک و پدافند هوایی برگزار شد که در پایان تیم عقاب نیروی هوایی ارتش با مربیگری طالب زارعی، مقام نخست این رقابت ها را کسب کرد.
گفتنی است در این دوره از مسابقات، تیم های نیروی زمینی و نیروی دریایی به  ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 27 آذر 1396 ] [ 21:2 ] [ رضا ]

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار موضوعاتی از قبیل لایحه بودجه سال 97، چگونگی محقق شدن حکم فرماندهی معظم کل قوا در بودجه سال 97 در محورهای ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی و نیز چگونگی اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 27 آذر 1396 ] [ 21:0 ] [ رضا ]

 

یادی از شهید سرلشگر ایرج نصرت زاد، فرمانده فقید تیپ یکم لشگر 28 پیاده کردستان...

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خطبه های نماز جمعه سال ۱۳۵۹ که در تهران انجام شد، از مقام شهدای کردستان و از دلاوری و شجاعت های شهید سرلشگر ایرج نصرت زاد که فرمانده تیپ یکم لشکر ۲۸ سنندج بود تجلیل بعمل آوردند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 23:11 ] [ رضا ]

 


امیر دربندی پیشکسوت دفاع مقدس ارتش ج.ا.ا. در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: ایران در جنگ تحمیلی اخلاقی‌ترین نبرد تاریخ را به نمایش گذاشت.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 23:8 ] [ رضا ]

 

استاندار اصفهان گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از میهن اسلامی همواره آماده است و سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. ، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در دیدار با امیر سرتیپ دوم  محمد جعفر تک فرمانده پایگاه شهید بابایی گفت: کارکنان فداکار نیروی هوایی توانمندی های خود را در مقاطع مختلف، بویژه در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته اند و این نیرو در استان اصفهان ریشه دار است.
وی افزود: از افتخارات پایگاه هشتم شکاری، حضور شهید بابایی در این پایگاه بود که در زمان جنگ فرماندهی آن را برعهده داشت
استاندار اصفهان تصریح کرد: شهید بابایی با دارا بودن تعهد، ایمان، تخصص و مدیریت اسلامی شایستگی ها خود را در نیروی هوایی ارتش به مرحله اجرا در آورد و در زمان حضورش در این پایگاه اقدام به آبادانی های زیادی در این مجموعه کرد که به یادگار از او باقی مانده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 25 آذر 1396 ] [ 23:5 ] [ رضا ]

Image result for ‫ارتش ولایی‬‎


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 24 آذر 1396 ] [ 1:20 ] [ رضا ]

 

رئیس و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه ۲۰ آذر) از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند. علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: پیشرفت‌های موجود درکشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح علیرغم مشکلات و تحریم‌های موجود، مبتنی بر فناوری‌های نوین جهانی است. وی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را  فرصتی مناسب برای خود کفائی و بالندگی کشور بر شمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه صنایع مختلف کشور از جمله صنعت هوایی و سازمان صنایع هوایی به کار خواهد گرفت.  بروجردی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برای نیل به اهداف مورد نظر کشور افزود: سازمان صنایع هوایی سازمانی پرتلاش و دارای نیروهای متخصص است که تلاش‌های مؤثر و مطلوبی را با توجه به و ضعیت اقتصادی موجود به نمایش گذاشته است. امیر سرتیپ بنی طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح نیز با عرض خیر مقدم به رئیس و اعضای کمیسون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی،  از حضور آنها در سازمان صنایع هوائی تشکر و قدر دانی کرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 24 آذر 1396 ] [ 1:16 ] [ رضا ]

MIG-1/44 Flatpack

 

برنامه جنگنده نسل پنجم شوروی اوایل دهه ۱۹۸۰ و زمانی که نیروی هوایی آمریکا پروژه جنگنده تاکتیکی پیشرفته را آغاز کرد، کلید خورد. چون روسها نمیخواستند در رقابت تسلیحاتی از غرب عقب بمانند، زمانی که آمریکا شروع کرد، شوروی هم اقدام ایشان را بی پاسخ نگذاشت و دفاتر طراحی میکویان و سوخوی را مأمور کرد تا جنگنده ای پیشرفته برای مقابله با تهدیدات نوین دنیای غرب طراحی کنند. شرکت سوخوی پروژه S-37 را آغاز کرد که سرانجام به جنگنده بال پیشگرای SU-47 ختم شد و پس از ساخت تنها یک نمونه، به تاریخ هوانوردی پیوست. میکویان نیز دو پروژه را به صورت همزمان دنبال میکرد که یکی جنگنده سنگین وزن و چند منظوره ای به نام MFI و دیگری جنگنده دفاع هوایی سبک وزنی به نام LFI بود. دستاورد MFI هواپیمای سنگین و درشت جثه ای به نام MIG-1/42 بود که بعدها به MIG-1/44 تغییر کرد. پروژه LFI نیز هرگز از روی کاغذ فراتر نرفت اما قرار بود جنگنده کوچک و سبکی به نام MIG-I-2000 باشد. در فاز تحقیق و توسعه، هزینه ها به دلیل پیچیدگی های معمولی که در طراحی هواپیماهای پیشرفته وجود دارد، به طرز چشمگیری بالا رفت. لذا شوروی با هدف حداکثر ساختن بهره وری، برنامه اقدام مشترک را در ۱۹۸۳ ایجاد کرد. مقصود از این اقدام، توسعه فناوری های مورد استفاده در کلیه هواپیماها با همکاری نهادهای تحقیقاتی گوناگون این کشور بود. میکویان به عنوان پیمانکار اصلی، مشخصات جنگنده های جدید را آماده کرد و طراحی اولیه را با همکاری مؤسسات تحقیقاتی شوروی انجام داد. انستیتو مطالعات آیرودینامیک مسکو مسئول انجام آزمون های تونل باد بود که همراه با مطالعات نظری، در این مرحله از طراحی حیاتی بودند. انستیتو به میکویان توصیه کرد که طرح MFI دارای سازه بال اصلی با پسگرایی ۴۰ تا ۴۵ درجه باشد. همچنین برای چالاکی و نیروی بالابر بیشتر، دارای کانارد باشد و طراحی کلی هواپیما نیز ناپایدار شود تا پایداری از طریق سیستم پرواز با سیم و کامپیوترهای کنترل پرواز تأمین گردد. پیشنهاداتی که میکویان اکثرشان را به اجرا درآورد. طی مدت طراحی، تعداد بسیار زیادی از طراحان به شکل بی سابقه ای در حال تکمیل آزمایش های تونل باد و تخمین مقطع راداری MFI بودند که خود نشان از عجله شوروی برای ورود به خدمت سریع این هواپیما در برابر F-22 داشت. در سال ۱۹۸۷ نتیجه تحقیقات کامل شد و میکویان آماده بود توسعه در مقیاس واقعی را انجام دهد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 24 آذر 1396 ] [ 1:13 ] [ رضا ]

افزایش سرعت اینترنت اندروید, روش افزایش سرعت اینترنت

 

ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایل

 اگر به دنبال آن هستید تا سرعت اینترنت خود را افزایش دهید، این شانس را دارید تا اینترنت موبایلی و وای‌فای را با یکدیگر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. ما در این مقاله به شما راهکار ساده‌ای را نشان می‌دهیم تا از طریق آن بتوانید بسته‌های داده‌ای را به راحتی از اینترنت دریافت کنید.

 در حالت عادی ما تنها می‌توانیم یکی از دو گزینه وای‌فای یا اینترنت موبایلی را برای دسترسی به اینترنت مورد استفاده قرار دهیم، اما نرم‌افزار Super Download Lite به شما در به‌کارگیری همزمان وای‌فای و اینترنت موبایلی کمک می‌کند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 24 آذر 1396 ] [ 1:11 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 24 آذر 1396 ] [ 1:8 ] [ رضا ]
[ پنج شنبه 23 آذر 1396 ] [ 19:36 ] [ رضا ]

 

 ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از تمدید زمان تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری خبر داد. 
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
«قابل توجه داوطلبان محترم آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی»
برابر اطلاع مدیریت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران:
به علت ترافیک بالا در روزهای پایانی ثبت نام، تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان به خصوص در کافی نت‌های سراسر کشور ممکن است با مشکل ارسال اطلاعات مواجه شود. لذا برای داوطلبانی که خرید کارت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت انجام و کد رهگیری خرید دریافت کرده‌اند؛تاکید می شود این دسته از داوطلبان تا پایان روز یکشنبه 26 آذر ماه فرصت خواهند داشت تا فرم ثبت نام را تکمیل کنند.»


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 23 آذر 1396 ] [ 19:33 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 22 آذر 1396 ] [ 21:11 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 22 آذر 1396 ] [ 21:9 ] [ رضا ]

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش از راه اندازی ۵۰ مرکز قرآنی در پادگان های این نیرو خبرداد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آذر 1396 ] [ 21:7 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 22 آذر 1396 ] [ 21:3 ] [ رضا ]

 

سخنگوی ارتش با بیان اینکه با آغاز ساخت روزانه یکصد کانکس در پادگان ابوذر دو هزار کانکس مسکونی ساخته خواهد شد ، گفت: امکانات ساخت این کانکس ها در پادگان ابوذر فراهم شده و این کانکس‌ها با نظر مسئولان شهری در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 16:53 ] [ رضا ]

 

دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در نامه ای به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، از مدیریت صحیح، تلاش صمیمانه و همراهی آن مجموعه ها که در کنار تیم های بهداشتی و درمانی و اورژانس کشور در ارائه خدمات نجات و انتقال مصدومین زلزله کرمانشاه تلاش کردند، قدردانی کرد. 

متن نامه وزیر بهداشت به فرمانده کل ارتش ج.ا.ا. بدین شرح است...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 16:50 ] [ رضا ]
[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 16:47 ] [ رضا ]

 

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش در شهر قم آغاز شد.
 
این دوره از مسابقات با حضور 120 شرکت کننده از روز جمعه در مجموعه فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) جمکران با قضاوت داوران مجرب استان قم آغاز شده است.

این مسابقات در رشته حفظ،تفسیر جز 20،اذان ،قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می شود.

گفتنی است برگزاری طرح ختم دسته جمعی قرآن ،برگزاری کرسی تلاوت اذانگاهی با همکاری مسجد جمکران ،نمایشگاه کتاب و دیدار با مراجه عظام تقلید و علما از برنامه های فرهنگی این دوره از مسابقات است.

اختتامیه این مسابقات با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر دریادار خانزادی برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 19 آذر 1396 ] [ 19:7 ] [ رضا ]

 

یک ملوان هندی توسط بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم بابک امینی فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اعلام این خبر گفت: ساعتی قبل یک فروند بارج حمل بار ‌که در حال دریانوردی در حوالی جزیره فارسی در شمال خلیج فارس بود به علت شرایط نامساعد جوی از یدک کش جدا و با بحران جدی مواجه شد.وی افزود: نیروی دریایی ارتش پس از دریافت درخواست کمک بلافاصله یک فروند بالگرد خود را از پایگاه دریایی بوشهر به محل حادثه اعزام و ملوان این بارج که ملیت هندوستانی داشت و به علت آسیب های شدید جسمی ناشی از تلاطم دریا مجروح شده بود را نجات داد.
دریادار دوم امینی خاطر نشان کرد: این ملوان هندی پس از نجات از مرگ حتمی برای طی مراحل درمانی به بیمارستان بوشهر منتقل شد


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 19 آذر 1396 ] [ 19:5 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 23:32 ] [ رضا ]

آیین تقدیر از «علیرضا کریمی» کشتی‌گیر ایرانی ارتش در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا.  آیین تقدیر از «علیرضا کریمی» کشتی‌گیر کشورمان با حضور سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در محل صبحگاه این ستاد برگزار شد.
 در این مراسم همچنین جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.
 علیرضا کریمی در مسابقات جهانی امید که چندی پیش در کشور لهستان برگزار شد، حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.
 وی هم اکنون سرباز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ص ارتش ج.ا.ا.  است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 23:29 ] [ رضا ]

 

 در راستای برگزاری رزمایش مردم یاری محمد رسول الله(ص) در استان سیستان و بلوچستان، پزشکان نیروی هوایی ارتش تا کنون بیش از 4500 مراجعه کننده از مردم منطقه کهیر چابهار را معاینه کردند. دکتر قربانعلی عقیقی مسئول طب رزم نيروی هوایی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مردم یاری محمد رسول الله(ص) ارتش، با اشاره به چهار روز حضور تیم‌های پزشکی و کادر درمانی نیروی هوایی ارتش در منطقه كهير چابهار، از معاینه بیش از 4500 نفر از مردم منطقه کهیر خبر داد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 18 آذر 1396 ] [ 23:27 ] [ رضا ]

 

بهترین کشتی تهاجمی آبی-خاکی دنیا کدام است؟

تحلیل های ما مبتنی برترکیب عواملی چون قدرت دفاعی،پشتیبانی هوایی،تعداد سربازانی که با تجهیزات شان می توانند حمل کنند و چند عامل دیگر است. کشتی های آبی-خاکی تفنگداران دریایی را حین پیاده شدن در ساحل پشتیبانی می کنند.

این کشتی ها دارای باند پرواز و انبار به منظور نگهداری ادوات و وسایل ضروری می باشد.

ناگفته نماند که این کشتی ها دارای زره بوده،قابلیت پشتیبانی از سایر کشتی های جنگی در دریا را نیز دارند.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 17 آذر 1396 ] [ 19:38 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=ca0725bb-5e85-4ef6-ad60-351ac4dc0e86

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای  به رسمت شناختن  بیت المقدس، قبله نخست مسلمانان جهان را از سوی سردمداران  کاخ سفید محکوم  و این اقدام نابخردانه را فتنه ای بزرگ علیه امت اسلامی  دانست .
متن بیانیه ارتش ...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 17 آذر 1396 ] [ 19:27 ] [ رضا ]

ناو موشک انداز سپر پس از الحاق به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع)، راهی نخستین ماموریت نظامی در دریای خزر شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناو موشک انداز سپر که صبح روز سه شنبه به ناوگان شمال نداجا ملحق شد به منظور برقراری امنیت و حفظ منافع کشور و ابلاغ پیام صلح و دوستی نخستین ماموریت نظامی خود را در خزر آغاز کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 16 آذر 1396 ] [ 23:26 ] [ رضا ]

 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش:

۹۰ درصد تجارت جهانی از مسیرهای دریایی انجام می شود

رئیس مرکز پژوهش های نظری و مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹۰ درصد تجارت جهانی از مسیرهای دریایی انجام می شود که این امر اهمیت دریا در اقتصاد جهانی را نشان می دهد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 آذر 1396 ] [ 23:3 ] [ رضا ]

 

فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش اعلام کرد؛

آغاز رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش

فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: رزمایش مردم یاری محمد رسول الله (ص) ارتش در منطقه شرق و جنوب شرق کشور، از امروز آغاز شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 آذر 1396 ] [ 23:1 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 2581
بازدید کل : 84148
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->