تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Image result for ‫ارتش ولایی‬‎


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 29 مهر 1396 ] [ 22:27 ] [ رضا ]

Image result for ‫ارتش ولایی‬‎


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 29 مهر 1396 ] [ 22:24 ] [ رضا ]

خرید جنگنده سوخو ۳۰ منتفی نیست / مذاکره برای خرید جنگنده روسی را ادامه می دهیم

 

جانشین فرمانده کل ارتش می گوید : رایزنی ها با طرف روسی برای کسب موافقت جهت خرید جنگنده سوخو ۳۰ را ادامه می دهیم اما فعلا قطعنامه های سازمان ملل مانع این کار هستند.
 به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان از سال 1359 وارد ارتش جمهوری اسلامی ایران شده و از سال 1362 به عنوان فرمانده گروهان رسما وارد دفاع مقدس می شود. پس از پایان دفاع مقدس در سمت های مختلفی در ارتش ایفای نقش می کند تا اینکه در سال 1387 به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخاب می شود.
 وی پس از 8 سال فرماندهی نیروی زمینی ارتش و اقدامات شایسته در جهت ارتقای توان رزم این نیرو، سال گذشته با حکم فرمانده کل قوا به عنوان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
 در همین راستا بر آن شدیم تا ضمن دعوت از امیر پوردستان جهت بازدید از خبرگزاری تسنیم، با او درباره مسائل مختلف ارتش جموری اسلامی ایران به گفت وگو بپردازیم. در ادامه بخش اول این مصاحبه را می خوانید:
 ** تکاوران ارتش در تیپ مالک اشتر در سوریه، فرمانده هستند **
 * * مأموریت مستشاری که قبلا اعلام کرده بودید هنوز ادامه دارد؟ تکاوران ارتش یا تیپ 65 و بقیه یگان ها هنوز هم مأموریت مستشاری در منطقه انجام می دهند یا نه؟�
 - این درخواست را نه فقط بنده، بلکه کارکنان نیروی زمینی داشتند و فشار زیادی آوردند که باید در سوریه حضور داشته باشیم. 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 29 مهر 1396 ] [ 22:21 ] [ رضا ]

پایگاه خبری آرمان اقتصادی 550022141163293 تجلیل بانک حکمت از ورزشکاران ارتش

 

همزمان با بیست و ششم مهرماه و روز تربیت بدنی و ورزش ، طی مراسمی در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بانک حکمت ایرانیان ، ضمن گرامیداشت این مناسبت ، با حضور چهره های ورزشی ، مقامات ارتش و مسئولان ورزشی ، از ورزشکاران ارتش ، با اهدا شاخه گل و هدایایی تجلیل و قدردانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، در این مراسم ضمن تجلیل و تقدیر از ورزشکاران ، طی جلسه ای با حضور مقامات ورزشی ، در خصوص اهمیت ورزش همگانی و باستانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت . بر اساس این گزارش ، در این مراسم ، افشین پیروانی ملی پوش اسبق کشورمان ، دکتر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ، امیر فولادی رئیس تربیت بدنی ارتش ، مهندس راسخ معاون وزیرارتباطات ، دکتر سجادی رئیس شورایعالی فدراسیون ورزش باستانی و تنی چند از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند .


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ شنبه 29 مهر 1396 ] [ 22:16 ] [ رضا ]

دریادار سیاری: مواضع ایران وچگونگی مبارزه با تروریسم برای همه کشورها مهم است

 

 امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پایان یازدهمین همایش'قدرت دریایی منطقه ای' در شهر ونیز ایتالیا اظهار داشت: اعلام مواضع جهانی جمهوری اسلامی ایران و چگونگی مقابله با تروریسم برای همه کشورها مهم است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 29 مهر 1396 ] [ 22:13 ] [ رضا ]

خطرناک‌ترین سناتور ایران‌ستیز آمریکایی در عصر ترامپ

 

یک پایگاه خبری-تحلیلی آمریکایی با اشاره به دیدگاه‌های افراطی یک نماینده مجلس سنا درباره ایران وی را خطرناک‌ترین سناتور، در عصر «دونالد ترامپ» دانسته است.

پایگاه اینترسپت می‌نویسد: «آیا هیچ عضو کنگره هست که از تام کاتن خطرناک‌تر باشد؟ این سناتور جمهوری‌خواه افراطی و افسر سابق ارتش آمریکا هیچ گاه مشغولیت‌های ذهنی بی‌امان خودش را درباره ستیزه‌جویی با ایران پنهان نکرده است.»

در ادامه این مطلب آمده است: «او رهبری تلاش‌ها در کنگره برای لغو توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی را داشته و همواره بر طبل تشدید تحریم‌ها و حتی حمله هوایی به تأسیسات هسته‌ای ایران کوبیده است. با عرض معذرت از وینستون چرچیل، کاتن به جای حرف زدن و حرف زدن جنگ می‌خواهد و بس- و به نظر می‌رسد که او موفق شده نظر رئیس‌جمهور هیچ‌ندان آمریکا را هم جلب کند.»

هفته گذشته ترامپ از تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای خودداری کرد و گفت که ممکن است هر لحظه آمریکا را از این توافق خارج کند.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 27 مهر 1396 ] [ 22:58 ] [ رضا ]

سفر «سرلشکر باقری» به دمشق و استقبال گرم مقامات سوری

 

سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به سوریه با مقامات بلندپایه این کشور از جمله رئیس جمهور و همچنین همتای سوری خود دیدار کرد.

سپهبد علی ایوب رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در مقدمه شخصیت‌های سوری قرار داشت که از سرلشگر باقری و هیئت همراه وی استقبال کرد که در این مراسم از یگان تشریفات حاضر در میدان، سان دید، این مراسم باشکوه با حضور شماری از افسران و فرماندهان رده نخست ارتش سوریه ترتیب داده شد.
در ادامه دو طرف در نشست طولانی با یکدیگر، راه‌های همکاری مشترک در جنگ با تروریسم و مقابله با تمام خطراتی که پیمان مقاومت را به ویژه خطر آمریکایی صهیونیستی تهدید می‌کند، بررسی کردند.
پس از پایان این دیدار، سرلشگر باقری در کنفرانس مطبوعاتی بر حمایت اصولی جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مردم آن تا نابودی کامل تروریسم تاکید کرد و همچنین دستاوردها و پیروزی‌های بزرگی را که اخیرا در نابودی تروریسم در بیشتر اراضی سوریه محقق شد، تبریک گفت.
سپهبد علی ایوب هم به نوبه خود از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه تقدیر و بر تقویت روابط دوجانبه میان دو طرف به ویژه در بعد نظامی تاکید کرد.
پس از این دیدار، سرلشگر باقری به همراه سپهبد علی ایوب و برخی از فرماندهان رده نخست به مزار شهدای گمنام در کوه قاسیون رفت و تاج گلی را به نشانه احترام در این مکان قرار داد و برای ارواح شهدا فاتحه قرائت و سپس به آنها سلام نظامی کرد.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 27 مهر 1396 ] [ 22:55 ] [ رضا ]

سرلشکر باقری در دیدار با بشار اسد گفت: مقام معظم رهبری همیشه جویای سلامتی شما هستند و برای سوریه دعای پیروزی دارند.
سرلشکر باقری و بشار اسد در این دیدار درباره راه های تقویت روابط دو جانبه و به ویژه گسترش همکاری های دفاعی و نظامی رایزنی کردند.
دو طرف در این دیدار با اشاره به پیروزی های بزرگ ارتش سوریه و جبهه متحد در شرق سوریه، درباره سازوکارهای ادامه جنگ علیه تروریسم تا پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث تروریست های تکفیری و مزدوران بحث و گفت وگو کردند سرلشکر باقری در این دیدار بار دیگر بر مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از سوریه در این جنگ ظالمانه استکباری تاکید کرد.
سرلشکر باقری تاکید کرد هدف از این سفر ارائه راهبرد مشترک درباره ادامه همکاری ها و هماهنگی ها در سطح نظامی در مرحله پس از موفقیت های بزرگ است که در زمینه نابودی داعش به دست آمد.
وی بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از ملت و مقامات سوریه تا بازگشت امنیت و ثبات به آن و ارائه کمک های ممکن برای بازسازی آنچه تروریسم نابود کرده است، تاکید کرد.
رئیس جمهور ی سوریه نیز پیروزی های ارتش و ملت سوریه را مدیون حمایت های معنوی رهبر انقلاب اسلامی ایران و حمایت های دولت، ملت و نیروهای مسلح ایران دانست.
بشار اسد گفت: موفقیت در شکست تروریسم در سوریه، ضربه ای قاطع به طرحهای غربیها برای منطقه محسوب می شود.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 27 مهر 1396 ] [ 22:52 ] [ رضا ]

بعد از جنگ تحمیلی، ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به اضافه کردن پراپ سوخت گیری هوایی روی بدنه جنگنده‌های F-۵E (تایگر) کرد تا این جنگنده در ماموریت‌های آتی بتوانند با سوخت گیری هوایی زمان بیشتری را برای اجرای عملیات پرواز کنند و بر همین مبنا، این پروژه روی چند فروند از جنگنده‌های اف ۵ با موفقیت اجرا شد.

حتی در همان دوران، چند مورد سوخت‌گیری هوایی از هواپیمای سوخت رسان ۷۰۷ برای تست پراپ‌های سوخت گیری هوایی، انجام شد که با موفقیت نیز همراه بود.

در مجموع، توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده است، به گونه‌ای که میگ ۲۹ مدل آموزشی یو بی (MIG-۲۹UB) هم حتی به لوله سوخت‌گیری هوایی مجهز شد که این اقدام برای اولین بار در جهان صورت گرفت و کاری بزرگ و قابل توجه به حساب می‌آید.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 مهر 1396 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

استقبال رسمی از فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در ونیز ایتالیا

 

دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در همایش منطقه ای «قدرت دریایی» در ونیز ایتالیا، به این کشور سفر کرده است، دیشب (دوشنبه شب) در فرودگاه ونیز مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی قرار است فردا (چهارشنبه) در نخستین روز از این همایش چهار روزه سخنرانی کند. 
دریادار سیاری که از طرف نیروی دریایی ایتالیا رسما به عنوان مهمان ویژه این همایش دعوت شده است، پریروز (یکشنبه) وارد رم شد، گفت و گوهایی با فرمانده نیروی دریایی ایتالیا و فرمانده نیروی دریایی منطقه ونیز نیز انجام داد و گفت و گو با فرماندهان نیروی دریایی شماری از کشورهای شرکت کننده در این همایش از دیگر برنامه های وی خواهد بود. 
وی در بدو ورود به ایتالیا به خبرنگار ایرنا در رم گفت: در این همایش سخنانی در باره بحث قدرت دریایی و تجربیات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در خلیج عدن و مقابله با دزدان دریایی ایراد می کنم. تجربیات ایران نکته بسیار مهمی است که مورد توجه کشورها قرار گرفته و ما در ملاقات های دوجانبه نیز از توانمندی جمهوری اسلامی در برقراری امنیت صحبت خواهیم کرد. 
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران افزود: ایتالیایی ها قبلا میهمان ما در بندر عباس بودند و به استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در خلیج عدن علاقه دارند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 25 مهر 1396 ] [ 22:4 ] [ رضا ]
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به سوریه سفر کرد.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان به کشور سوریه سفر کرد.
در این سفر که به دعوت وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش سوریه انجام شده ، قرار است سرلشکر باقری با وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش سوریه دیدار و گفت‌وگو کند.
علاوه بر دیدارهای نظامی، سرلشکر باقری طبق برنامه قرار است با بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز دیدار داشته باشد.
ارتقاء همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و سوریه، مشورت، هم‌فکری و تداوم همکاری‌ها برای مبارزه با تروریسم و همچنین راهکارهای ثبات و امنیت منطقه، از اهداف سفر سرلشکر باقری با سوریه است.
این سفر برخلاف تبلیغات دروغین دستگاه‌های تبلیغی استکباری، نشانه دیگری از عزم و اراده و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در میدان‌های مبارزه با تروریسم است.

برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 25 مهر 1396 ] [ 22:0 ] [ رضا ]

به صورت معمول وقتی نام ماموریت شناسایی پیش می اید  اکثرا افراد به تصویر  بردار با دوربین می اندیشند  ولی شکل متفاوتی از شناسایی هوایی وجود دارد که اهمیت بسیار دارد و ان نیز جاسوسی  الکترونیک است .جاوسی الکترونیک میتواند شامل موارد بسیار شود ولی موارد مهم ان جمع اوری علائم الکترونیکی  رادار دشمن برای تجزیه و تحلیل فرکانس رادار،  نقشه برداری راداری، شنود مکالمات دشمن و حتی ایجاد اخلال روی مکالمات دشمن  است. امریکا در این زمینه پیش قدم بودند و از دهه ۱۹۵۰ با تغییر برخی از انواع  بمب افکنهای  ب۵۰ نخستین هواپیماهای جاسوس الکترونیک را توسعه دادند .

در سال ۱۹۶۲ ارتش امریکا خواهان یک هواپیمای جدید برای این نقش برای جایگزین  ار بی ۵۰ شد. بوئینگ  در همان زمان   تصمیم گرفت تا از پلتفرم بوئینگ ۷۰۷ استفاده کند که در نقش های دیگری چون سوخت رسان، اواکس و چند طرح دیگر نیز به کار رفت .  بوئینگ در مرحله اول  دست به تغییر چهار هواپیمای نو ساز گرفت که در واقع قرار بود نسخه سوخت رسان یا همان KC-135A بشوند ولی تجهیزات سوخت رسانی از روی هواپیما برداشته شده و تبدیل به یک هواپیمای جاسوس الکترونیک شد.

ار سی  ۱۳۵ مدل های مختلفی دارد که به ان خواهیم پرداخت

rc135a4


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 مهر 1396 ] [ 22:57 ] [ رضا ]

 

MIG-35
میگ ۳۵ جنگنده چند منظوره روس هاست که پروژه اون با هدف جایگزینی جنگنده MIG-29 در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی توسط شرکت MIKOYAN گسترش داده شده.
این جنگنده از آخرین تجهیزات الکترونیکی، موتور های جدید و سیستم های دیگر بهره می بره.
میگ ۳۵ اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی رونمایی شد و همون سال هم اولین پرواز خودش رو انجام داد. غربی ها این جنگنده رو به اسم FULCRUM-F می شناسند.
نکته ی قابل توجه این هست که این جنگنده هنوز در حال تولید هست. البته برخی منابع ادعا می کنند که تا حالا ۱۰ نمونه ی اولیه از این جنگنده تولید شده. هر چند در سال ۲۰۱۴ دو یا سه نمونه ی اولیه مشاهده شده. قرار هست که نمونه ی نهایی در آینده ی نه چندان دور رسما رونمایی بشه.
در سال ۲۰۱۳ گزارش شد که نیروی هوایی روسیه در نظر داره که ۳۷ عدد جنگنده جدید سفارش بده که البته باز هم قرار شد که قرارداد اون در سال ۲۰۱۶ امضا بشه.
یکی دیگر از هدفهای تولید میگ ۳۵ صادرات مربوط به اون بود که در سال ۲۰۱۴ گزارش شد که مصر قراره ۲۴ عدد جنگنده رو سفارش بده.
هدف اصلی از تولید میگ ۳۵ به دست گرفتن برتری هوایی و همچنین بمباران هوایی به دقت بسیار زیاد بوده، همچنین از این جنگنده میشه برای شناسایی البته با تجهیزات ویژه استفاده کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 مهر 1396 ] [ 22:55 ] [ رضا ]

نیروی هوایی بخشی حیاتی از هر کشور است که مسئول دفاع و حمله در برابر متجاوزان است. نیروی هوایی نقش عمده ای در دفاع در برابر هر مهاجمی بازی می کند و می تواند دشمنان را در کوتاه ترین زمان از بین ببرد.

 

لیست رده بندی قویترین نیروی هوایی جهان


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 مهر 1396 ] [ 22:50 ] [ رضا ]

نیروی زمینی ارتش در هفته های اخیر از سه دستاورد جدید خود در بخش زره پوشها، توپخانه و راکت اندازها رونمایی کردکه این سه دستاورد جدید حاوی نکات مهمی برای افزایش توان رزم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند و بر این اساس، ارتقاء نفربر بی تی آر ۶۰ ، ارتقا راکت انداز ۱۲۲ میلی متری و ارتقاء توپ ۱۲۲ میلی متری سه دستاوری بودند که توسط نیروی زمینی ارتش رسما معرفی شدند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 مهر 1396 ] [ 22:48 ] [ رضا ]

 

در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و سردار حسن اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کردند.

دریادار سیاری در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و خدا قوت به آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس، اظهار داشت: هم به عنوان یک نظامی و هم به عنوان یک شهروند معتقدم اگر در آرامش و امنیت زندگی می کنیم، مرهون تلاش های نیروی انتظامی هستیم.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 مهر 1396 ] [ 22:44 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی هوایی عمان از پایگاه شهید لشگری بازدید کرد

فرمانده نیروی هوایی عمان و هیئت همراه با حضور در پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 مهر 1396 ] [ 22:23 ] [ رضا ]

 

با قهرمانی تیم نیروی دریایی ارتش؛

رقابت‌های تنیس خاکی ارتش ایران در سیرجان پایان یافت

نخستین دوره مسابقات قهرمانی تنیس خاکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام یادواره نخستین شهید دفاع مقدس استان کرمان و نخستین شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نداجا در سیرجان برگزار شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 19 مهر 1396 ] [ 22:21 ] [ رضا ]

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش :

ویژه برنامه‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت 24 ‌مهرماه اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن بیست و چهارم مهرماه، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، ویژه برنامه‌های فرهنگی این سازمان به مناسبت این روز اعلام شد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 19 مهر 1396 ] [ 22:20 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ پوردستان:

امروز به مرحله ای رسیدیم که توان دفاعی ما در دشمنان بازدارندگی ایجاد می کند

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در دیدار با سرلشکر خلبان مطر علی مطر العبیدانی، فرمانده نیروی هوایی ارتش عمان و هیئت همراه که صبح امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) در محل ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم اظهار داشت: آزرو می کنم که این سفر منشا همکاری ها و تعاملات گسترده و عمیق بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کشور دوست و برادر عمان باشد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 19 مهر 1396 ] [ 22:18 ] [ رضا ]

 

امیر دریادار سیاری :

تمدن دریایی با توسعه سواحل مکران احیا می شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)،گفت: با توسعه سواحل مکران و توسعه پس کرانه ها ان شاءالله به جایگاهی می رسیم که تمدن دریایی ما احیا شود، ما باید دولت مردانمان را توجیه کنیم که اهمیت دریا چقدر است ،زیرا استفاده از دریا ابعاد گسترده و مختلفی دارد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 16 مهر 1396 ] [ 22:23 ] [ رضا ]

 

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت:

زندگی شهدا در دنیای نبرد برای خدا بود

در آیین خاکسپاری پیکر پاک و نورانی دو شهید گمنام دفاع مقدس که صبح امروز با حضور مقامات عالی لشگری در شهرک آسمان نیروی هوایی برگزار شد ، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ،گفت:شهدا همه زندگیشان برای خدا بود و او را بندگی کردند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 16 مهر 1396 ] [ 22:21 ] [ رضا ]

فرمانده کل ارتش:

آمادگی ارتش باید فراتر از مرزها باشد

امیر سرلشکر موسوی در بازدید از تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان گفت: تهدیدهای بی اساس و بی ارزش قدرت های استکبار ارزش پاسخگویی ندارد و ایستادگی در مقابل فشارهای قدرت های استکباری از وظایف ما است.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 16 مهر 1396 ] [ 22:20 ] [ رضا ]

 

نخستین ناوگروه صلح و دوستی از کشور آذربایجان شامل یک رزم ناو در چارچوب ماموریت دوستانه سه روزه وارد ایران شد و در بندرگاه انزلی پهلو گرفت.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 15 مهر 1396 ] [ 21:59 ] [ رضا ]

 

امیر سرلشکر ستاد دکتر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قرارگاه عملیاتی لشگر 88 زرهی نیروی زمینی ارتش در استان سیستان و بلوچستان با جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی این استان دیدار و گفتگو کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 15 مهر 1396 ] [ 21:57 ] [ رضا ]

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری آذربایجان و فرمانده ناوگروه اعزامی از این کشور به ایران، در دیدار با فرماندار شهرستان بندرانزلی، بر لزوم توسعه روابط همه جانبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در سایه امنیت موجود در دریای صلح و دوستی خزر تاکید کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 15 مهر 1396 ] [ 21:55 ] [ رضا ]

 

محسن بهرامی در نشست خبری در آستانه هفته جهانی فضا، آخرین اقدامات انجام شده در خصوص ماهواره‌های ایرانی را تشریح کرد.

وی گفت: هم‌اکنون پنج ماهواره دانشگاهی «دوستی»، «امیرکبیر»، «ناهید ۱»، «ظفر» و «پارس ۱» در دستور کار است و قراردادهای پرتاب آنها منعقد شده است.

رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه طراحی و ساخت ماهواره «دوستی» متعلق به دانشگاه شریف به اتمام رسیده، اضافه کرد: این ماهواره در نوبت پرتاب و مذاکرات برای پرتاب آن در حال انجام است. ماهواره «امیرکبیر» نیز در مرحله نهایی شدن مدل پروازی بوده و نمونه مهندسی آن به اتمام رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم ظرف ۶ ماه آینده به اتمام برسد.

بهرامی تصریح کرد: مدل پروازی ماهواره «ناهید» نیز در حال نهایی شدن است و ماهواره «ظفر» دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال به جمع‌بندی برای طراحی مدل جزئی می‌رسد.

وی اظهار کرد: طراحی مفهومی ماهواره «پارس ۱» آغاز شده که قرار است این ماهواره توسط کنسرسیومی از دانشگاه‌های مختلف طراحی و ساخته شود.

رئیس سازمان فضایی ایران در مورد آخرین وضعیت ماهواره بلوکه شده «مصباح» که هم‌اکنون در کشور ایتالیا قرار دارد، گفت: مذاکرات برای بازپس‌گیری و یا پرتاب این ماهواره همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان امسال به یک تصمیم نهایی در مورد «مصباح» برسیم.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 14 مهر 1396 ] [ 19:10 ] [ رضا ]

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که یک روز پس از عاشورا منطقه سوم نیروی دریایی آخرین نقطه از سواحل مکران را به عنوان اولین مقصد بازدید خود از یگان های تحت امرش انتخاب کرد، صبح امروز از بخش‌های مختلف این متطقه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، سرلشکر موسوی ضمن ارزیابی توانمندی یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی، از یگان های موشکی، جنگال، پدافند هوایی، پایگاه سوم هوادریا، پهپاد و میدان تیر منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش بازدید کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 14 مهر 1396 ] [ 19:5 ] [ رضا ]

 

جانشین فرماندهی کل ارتش:

متناسب با تهدید ظرفیت دفاعی خود را بالا برده ایم

جانشین فرماندهی کل ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، تاکید کرد و گفت: امروز متناسب با تهدید ظرفیت دفاعی خود را بالا برده ایم


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 13 مهر 1396 ] [ 20:36 ] [ رضا ]

 

بیانیه ارتش به مناسبت هفته نیروی انتظامی

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان و حافظان عرصه نظم و امنیت عمومی کشور تبریک گفت.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 13 مهر 1396 ] [ 20:32 ] [ رضا ]

 

با حضور در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان؛

دریادار سیّاری از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 13 مهر 1396 ] [ 20:31 ] [ رضا ]

 

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح‌:

سامانه سرباز راه اندازی می‌شود

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح‌گفت: سربازان با مهارت برای اشتغال به مراکز صنعتی و تولیدی معرفی می‌شوند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 13 مهر 1396 ] [ 20:29 ] [ رضا ]

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش از نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی-مذهبی مرکز آموزشی شهید اسدی دژبان آجا و فرماندهی جنگال راهبردی آجا بازدید کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 مهر 1396 ] [ 23:8 ] [ رضا ]

 

امیر سرلشکر ستاد دکتر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد و گروه پدافند هوایی بندر کنارک از قسمت های مختلف این یکان ها بازدید کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 12 مهر 1396 ] [ 23:7 ] [ رضا ]

 

فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه سوّم نیروی دریایی عنوان کرد؛

نیروی دریایی ثابت کرده است که هر کاری شدنی است

امیر سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: از چندین سال پیش همواره گفته ام که نیروی دریایی با اقدامات موثری که انجام داده حجّت را برای حرکت همه ما تمام کرده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 12 مهر 1396 ] [ 23:5 ] [ رضا ]

 

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش :

برپایی بیمارستان صحرایی در حاشیه رزمایش اقتدار ارتش

امیر سرتیپ دوم شهرام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به برگزاری رزمایش در منطقه غرب ما نیز با حضور پزشکان مجرب بیمارستان ۵۲۰ کرمانشاه در شهر قصر شیرین بیمارستان صحرایی را برپا کردیم و علاوه بر خدمات سرپایی ، حتی جراحی و عمل‌های سرپایی نیز برای مردم منطقه انجام دادیم.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 12 مهر 1396 ] [ 23:3 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ نوذر نعمتی:

همه یکان ها به تحرک ، چابکی ، و آمادگی کم نظیری دست یافته اند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ویژگی اصلی رزمایش اقتدار ابلاغ مرحله به مرحله عملیات از سوی رده های مختلف فرماندهی مخصوصا ستاد کل نیروهای مسلح است ،تاکید کرد :همه یکان ها به تحرک ، چابکی ، و آمادگی کم نظیری دست یافته اند .


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 11 مهر 1396 ] [ 21:31 ] [ رضا ]

 

سرلشکر موسوی در بازدید از منطقه سوم دریایی:

ارتش برای توسعه سواحل مکران از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش وظیفه دارد تدابیر فرماندهی معظم کل قوا درخصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران را درکنار سایر نهادها به نتیجه برساند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 11 مهر 1396 ] [ 21:29 ] [ رضا ]

 

امیردادرس:

ارتش در رزمایش قدرت خود را می‌سنجد

امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ارتش ایران و عراق اظهار داشت: رزمایش تمرین جنگ با تمام توانمندی‌ها برای هم جهت شدن در میدان جنگ برای نابودی نقطه مورد نظر است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 11 مهر 1396 ] [ 21:28 ] [ رضا ]

 

امیر حیدری:

ارتش در اوج آمادگی رزمی است/ ارزیابی تحرک نیروها در رزمایش اقتدار

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و به منظور ارزیابی تحرک نیروهای خود، رزمایش اقتدار را آغاز کرده است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 11 مهر 1396 ] [ 21:26 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 615
بازدید ماه : 4309
بازدید کل : 81483
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->