تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ پنج شنبه 28 مرداد 1395 ] [ 1:8 ] [ رضا ]

چند ماه گذشته که عربستان ،تصاویر رزمایش نیروهای نظامی خود را منتشر کرد، رسانه های خارجی مدام از این تصاویر استفاده کرده و آن را تهدیدی برای ایران می دانند.

به همین روی روزنامه تایمز  نوشت: ریاض که به دنبال مقابله با برنامه هسته ای ایران است، در حال جمع آوری موشک های بالستیک زمین به زمین و موشک های کروز ساخت انگلیس است.

بر اساس این گزارش، عربستان سعودی در عین حال قصد افزایش توان بازدارندگی خود را برای مقابله با تهدیدهای ایران و نزاع پنهان بین با ایران دارد.

 


برچسب‌ها: اخبار دفاعی نظامی اخبار نظامی رزمایش عربستان قدرت موشکی عربستان قدرت نظامی ترکیه قدرت نظامی عربستان قدرت نظامی عربستان و ایران قدرت نظامی مصر قدرت نظانی ایران و عربستان میلیتاری نیوزتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:55 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:53 ] [ رضا ]

جنگنده داسو رافال یا یورو فایتر

 

رافال و تایفون از لحاظ ابعاد و اندازه بسیار نزدیک به هم هستند ، با این تفاوت که ارتفاع رافال کمی بیش تر است و در باقی موارد اندکی بزرگتر است . وزن خالی رافال از رقیبش کمتر است اما در مقابل تایفون پیشرانه های قوی تری دارد . با این حال حداکثر ظرفیت حمل مهمات و سوخت خارجی رافال به شکل بسیار قابل توجهی به میزان 2 تن از یوروفایتر بیش تر است .


برچسب‌ها: EURO FIGHTER VS RAFALE برترین جنگنده جنگنده ی تایفون جنگنده ی رافال داسو رافال یورو فایترتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:41 ] [ رضا ]

 

خبرگزاری رویترز بامداد سه‌شنبه مدعی شده پنج قایق نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک فروند ناو جنگی آمریکا را در تنگه هرمز رصد کرده‌اند. 


برچسب‌ها: اخبار دفاعی اخبار دفاعی ایران اخبار روز نظامی اخبار نظامی ایران اخبار نظامی کشور رصد ناو آمریکایی رویترز قایق های ایرانی قایق‌های سپاه مشرق ناو آمریکاییتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:37 ] [ رضا ]

 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای فرمان فرماندهی کل قوا مبنی بر حضور در دریاهای آزاد و به‌ویژه برقراری امنیت در خلیج عدن برنامه‌های متعددی را انجام دادیم.


برچسب‌ها: اخبار دفاعی اخبار دفاعی ایران اخبار روز نظامی اخبار نظامی ایران اخبار نظامی کشور خلیج عدن درگیری دزدان دریایی سیاری نداجاتازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:33 ] [ رضا ]

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر اساس راهبرد ما می توانیم می باشد

دکتر علاالدین بروجردی در جلسه آگاهسازی سیاسی که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان ستاد آجا برگزار شد، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس راهبرد ما می توانیم امام خمینی (ره) می باشد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مرداد 1395 ] [ 23:28 ] [ رضا ]

تحویل کامل اس 300 به ایران تا پایان سال 2016

 

محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خانه ملت، درباره آخرین وضعیت قرارداد سامانه دفاعی اس ۳۰۰ میان ایران و روسیه، گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که دولت روسیه به تعهدات خود در اجرای قرارداد تحویل سامانه اس ۳۰۰ به خوبی عمل کرده و براساس اطلاعات مربوطه، این سامانه به صورت کامل تا پایان سال میلادی به ایران تحویل داده می‌شود.


برچسب‌ها: اخبار دفاعی اخبار دفاعی ایران اخبار روز نظامی اخبار نظامی ایران اخبار نظامی کشور اس300 ایران تحویل روسیه موشکتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 22:18 ] [ رضا ]

در کشورهای مختلف دنیا شاید درجه سرلشکر خیلی سریع به یک فرمانده نظامی اعطا شود ؛ اما در ایران با توجه به تعداد کم ژنرال های دو ستاره اهمیت درجه سرلشکر بیش از پیش نمایان می شود. 

از جمع ١٢ سرلشکر فعلی نیروهای مسلح ایران، 4 نفر از ارتشی، 7 نفر از سپاه و سردار سرلشکر “سیدحسن فیروزآبادی” (رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح) بسیجی محسوب می‌شوند. تا بهمن ماه سال گذشته، تعداد سرلشکرهای ایرانی ١٣ نفر بودند که با درگذشت سرلشکر “محمد سلیمی” تعداد آنها به ١٢ نفر رسید.

 


برچسب‌ها: 12 ژنرال دو ستاره ایران تازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 22:13 ] [ رضا ]

تصاویر منتشره

 

این برای اولین بار در ایران از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون است که شماری از جنگنده های روسیه در ایران مستقر می شوند/ هدف هواپیماهای جنگی روسیه در ایران، بمباران مراکز داعش در سوریه است.


برچسب‌ها: استقرار جنگنده های ارتش روسیهایرانتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

6876397.jpg

 

فوت علی دادمان، فرزند شهید رحمان دادمان؛ خبری بود که دوباره گمانه‌هایی را در مورد حملات بیوتروریستی، بر سر زبان‌ها انداخت.

با درگذشت وی در مدتی کوتاه شنیده‌هایی مبنی بر معرفی حمله بیوتروریسم به عنوان دلیل مرگ دادمان در گوشه و کنار شبکه‌های اجتماعی مخابره شد.

 شناسایی «حمله بیوتروریسم» به عنوان دلیل بروز سرطان فرزند شهید دادمان، سخنی بود که در شبکه‌های اجتماعی شنیده و در میان کاربران دست به دست شد. روایتی که در فضای مه‌آلود شبکه‌های اجتماعی، یارای رد یا تأیید آن وجود ندارد.


برچسب‌ها: بیوتروریسم بیوتروریسم چیست؟ بیوتروریسم داروییتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 22:3 ] [ رضا ]

kingair_350er.jpg

 

عربستان به دنبال خرید 8 فروند هواپیمای جاسوسی از آمریکا است. این کشور حاشیه خلیج فارس قصد دارد تا 8 فروند هواپیمای Hawker Beechcraft 350ER که به تجهیزات خاص مجهز شده است را به بهای کلی 250 میلیون دلار خریداری کند.

بر روی این هشت فروند هواپیما، سامانه های الکترواپتیکی، رادار سار، سامانه شنود الکترونیک، سامانه های ارتباط ماهواره ای و همچنین سیستم های دفاع در برابر موشک های دوش پرتاب مجهز خواهد شد. عملیات تجهیز این هواپیماها توسط  شرکت L-3 آمریکا صورت می گیرد.


برچسب‌ها: هواپيما جاسوسي امريكاتازه های خبر
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 22:1 ] [ رضا ]

 

به نقل از روسیا الیوم، یک منبع نظامی- دیپلماتیک روسی روز دوشنبه از درخواست مسکو از مقامات ایران و عراق برای استفاده از حریم هوایی آنها جهت شلیک موشک های کروز خبر داد.

این منبع به خبرگزاری اینترفکس گفت که وزارت دفاع روسیه هفته گذشته از عراق و ایران خواسته است تا از حریم هوایی آنها برای شلیک موشک های کروز استفاده نماید.

از سوی دیگر «ولادیمیر کوموییدوف» رئیس کمیته دفاع مجلس نمایندگان روسیه و فرمانده سابق ناوگان دریای سیاه این کشور اعلام کرد که عراق و ایران کانالی هوایی را برای عبور موشک های کروز روسیه بر فراز حریم هوایی خود ایجاد خواهند کرد.

این مقام روس همچنین ابراز اطمینان کرد که حملات روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه با موشک های بالدار «کالیبر» تاثیر مثبتی بر روند عملیات نظامی در این کشور داشته باشد.

لازم به ذکر است که ناوگان دریایی روسیه در سال ۲۰۱۵ چندین موشک از این نوع را به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه شلیک کرده بود.


برچسب‌ها: حریم هوایی ایران و عراق درخواست مسکو شلیک موشک های کروز شلیک موشک های کروز از حریم هوایی ایران و عراق مشرق وزارت دفاع روسیهتازه های خبر
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:58 ] [ رضا ]
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:54 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: حدیثتازه های خبر
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:52 ] [ رضا ]

نام، آدرس و تلفن بیمارستانها و مراکز درمانی آجا را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید...

 


 

 

برچسب‌ها: لرتشبیمارستانآدرستازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:36 ] [ رضا ]

 

فرمانده تیپ 65 نوهد:تیم هوابرد ارتش ، اراده آهنین نام گرفت

فرمانده تیپ 65 نوهد به انتخاب تیم هوابرد کشورمان در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه به عنوان تیم برتر اراده آهنین اشاره کرد و گفت: این عنوان از سوی وزیر دفاع روسیه به نمایندگان کشورمان اعطا شد.


برچسب‌ها: تیپ65ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:31 ] [ رضا ]

 

بازگشت تیم های منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از مسابقات نظامی بین المللی 2016 روسیه

تیم های منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات بین المللی نظامی 2016 روسیه، شب گذشته با استقبال تعدادی از مسئولان نیروهای مسلح به میهن اسلامی بازگشتند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:28 ] [ رضا ]
[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 21:24 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از کارکنان و خانواده های ممتاز نزاجا:موفقیت مردها مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنها می باشد

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موفقیت مردها بویژه مردانی که در کسوت نظامی گری مسئولیت حراست از کشور را بر عهده دارند؛ مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنها می باشد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:16 ] [ رضا ]

 

امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، امیرسرلشگر عطاءالله صالحی،فرمانده کل ارتش صبح امروز پنجشنبه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در اردوگاه تابستانی کلاردشت نزاجا از نردیک در جریان وضیعت اجرای آموزش یگانهای دانشجویی این اردوگاه قرارگرفت.

 گفتنی است در این بازدید سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) وی را همراهی می کرد.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:14 ] [ رضا ]

 

ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش با هدف شناسایی فرهیختگان و اهل قلم ارتش، تقدیر از پژوهشگران متعهد و شایسته در داخل و خارج ارتش برای تألیف و ترجمه کتب، حمایت از نویسندگان برتر و پشتیبانی از نشر آثار آنان و نیز فراهم کردن زمینه تقویت فعالیت های فرهنگی و ادبی و پیشبرد فرهنگ تولید و نشر کتاب در ارتش و جامعه، توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیرماه 1396 برگزار می شود. آثار و موضوعات قابل ارائه به همایش شامل تألیف، تدوین و ترجمه کتاب است.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:13 ] [ رضا ]

 

مراسم گرامیداشت مرحوم تقی نصر اصفهانی، پدر شهید امیر سرلشکر محمد جعفر نصر اصفهانی که پس از یک دوره بیماری به رحمت اللهی پیوست؛ روز جمعه مورخه22/5/95 در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم گرامیداشت مرحوم تقی نصر اصفهانی پدر بزرگوار شهید امیر سرلشکر محمد جعفر نصر اصفهانی در روز جمعه مورخه 22/5/1395 در مسجد اعظم منار جنبان اصفهان برگزار می شود.

مرحوم تقی نصر اصفهانی چهار روز پبش پس از یک دوره بیماری به رحمت الهی پیوست.

از این پدر ساده زیست و با خدا، سه پسر و چهار دختر به یادگار مانده است.

گفتنی است شهید محمد جعفر نصراصفهانی، در روز دهم شهریورماه 1339درخانواده ای متدین پا به عرصه گیتی نهاد و پس از اخذ دیپلم متوسطه به خدمت سربازی اعزام و پس ازطی دوره آموزشی اولیه در مرکزآموزشی بیرجند به گروه 44 توپخانه اصفهان منتقل شد. او در این گروه باتوجه به روحیه مذهبی و انقلابی که داشت در فعالیت های انجمن اسلامی مرکز آموزش توپخانه شرکت و در این فعالیت ها با شهید صیاد شیرازی آشنای شد.

با شروع جنگ در سال 1359، در همان ماه های اول به اتفاق چند نفر دیگر داوطلبانه تقاضای اعزام به جبهه نمود و در روزهای اول حضور درمنطقه عملیاتی، در جبهه سوسنگرد مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

شهید نصر اصفهانی در سال 1367 در یک عملیات رزمی درمنطقه مریوان و پنجوین عراق به شدت مجروح و در همین زمان به واسطه تک شیمیایی دشمن بعثی دچار مجروحیت شیمیایی نیز گردید.

در سال 1375 حال عمومی وی به واسطه مجروحیت وآلودگی شیمیایی از گذشته مجدداَ به وخامت گذاشت و بعد ازمدتی بستری شدن در بیمارستان و منزل و تحمل درد و رنج فراوان در روز 19 آبان ماه سال 75 13 روح ملکوتی اش به لقاءالله و به خیل عظیم شهدا و مجاهدان راه اسلام پیوست.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت پدر بزرگوار شهید نصر اصفهانی را به عموم کارکنان ارتش و خانواده نصر اصفهانی تسلیت گفته و از خداوند منان می خواهد روح ایشان با فرزند شهیدش محشور گردد.  

 


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:10 ] [ رضا ]

افسران - پایگاهای نظامی امریکا اطراف ایران


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:8 ] [ رضا ]

 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در ستاد نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها در کشور اظهار کرد: خبرنگاران در همه ابعاد یک جامعه از قبیل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و نظامی دارای مقام بسیار ارزشمندی هستند و می‌توانند در ارتباط جایگاه کشور گام های بسیاری بردارند.

 وی با بیان این‌که «باید بتوانیم هدفگذاری خوبی در رسانه‌های  کشور جهت ارتقای جایگاه کشور و هم‌چنین افزایش روحیه مردم برداریم» به نقش رسانه‌ها در افکار عمومی و هم‌چنین مجامع بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که امروز در بحث امنیت و توان دفاعی کشور می‌تواند کمک کننده نیروهای نظامی باشد، نشان دادن توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا است.

وی با تاکید بر این‌که «رسانه‌ها فعالیت‌های نیروهای مسلح را به خوبی برای مردم داخل و دنیا منعکس می‌کنند» گفت:‌ ما همواره در رزمایش‌های مختلف به ویژه رزمایش‌های دریایی اقدام تاکتیکی بسیاری انجام می‌دهیم اما این اقدامات را صرفا افراد حاضر در میدان رزمایش مشاهده می‌کنیم. اما آن کسی که باعث در معرض نمایش قرار گرفتن این اقدامات و نمایش آن‌ها به مردم کشور و هم‌چنین خارج از کشور می‌شود رسانه‌ها و خبرنگاران هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: رسانه‌ها در ارتقای توان بازدارندگی دفاعی کشور تاثیر بسیار زیادی دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر این‌که «رسانه ها باید توانمندی‌های نیروهای انتظامی را در معرض نمایش بگذارند» افزود: نشان دادن توانمندی‌های نظامی و هم‌چنین توانمندی‌های نیروی نظامی در ساخت تجهیزات مورد نیاز از جمله مواردی است که باید توسط رسانه‌ها به جهت خوشحالی مردم کشور و هم‌چنین آگاهی خارجی ها از توانمندی‌های موجود در کشور در عرصه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش رسانه ها درشناخته شدن نیروی دریایی ارتش کشورمان در سطح داخل و خارج اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندی پیش طی سخنانی فرمودند که نیروی دریایی منزوی بود اما امروز با کمک رسانه‌ها میان مردم و جامعه وحتی در دنیا شناخته شده است.

دریادار سیاری خاطر نشان کرد: مشاهده میکنیم که زمانی که رسانه ها به صحنه آمدند خبرنگاران توانستند مظلومیت نیروی دریایی ارتش را از بین ببرند و این نیرو را به خوبی در میان مردم بشناسانند.

وی هم‌چنین به نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی و متوجه کردن جامعه نسبت به دریا و ظرفیت های دریا اشاره کرد و گفت:‌ دریا برای همه دنیا مهم است و هر کشوری که بتواند از دریا استفاده کند پیشرفت خواهد کرد در همین زمینه نیروی دریایی ارتش تا کنون تلاش کرده است تا با همکاری با آموزش و پرورش دانشگاه ها و هم‌چنین رسانه‌های  مختلف مردم را با دریاها و نقش آن‌ها آشنا کند اما در این زمینه رسانه ها نقشی اساسی تری در فرهنگ سازی استفاده از دریا در میان مردم دارند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:5 ] [ رضا ]

 

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از تاریخ 25مرداد الی 27مرداد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که افتتاحیه آن روز دوشنبه 25مرداد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، 209نفر از منتخبین مناطق و یگان‌های پدافندی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم و حفظ(30، 25، 20، 15، 10، 5 و 3جزء) به رقابت خواهند پرداخت.    

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 21:3 ] [ رضا ]

 

فرمانده کل ارتش سرلشگر عطاءالله صالحی از اردوگاه تابستانی کلاردشت دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کرد.

 در این بازدید سرتیپ دوم فولادی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) ایشان را همراهی کرد .

فرمانده کل ارتش طی این بازدید، در جریان  وضیعت اجرای آموزش یکان های دانشجویی و وضعیت تدارکات و پشتیبانی قرار گرفت .

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 24 مرداد 1395 ] [ 20:59 ] [ رضا ]

 

حجت الاسلام حجازی در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس مذهب تشیع ،گفت: در میان امامان معصوم(ع)، برای هیچ کدام همانند امام صادق(ع) فرصت و شرایط مساعدی پیش نیامد تا بتوانند در سطح وسیع به انقلاب فرهنگی بپردازند و با تشریح فرهنگ غنی و پُرمایه ی اسلام، بر گسترش این دین آسمانی بیفزایند و این فرصت  برای امام صادق(ع) ، در گیر و دار کشمکش ها و رودرویى بنی امیه و بنی عباس و جنگ قدرت به دست آمد. آن بزرگمرد علم و عمل از این فرصت استفاده ی کامل کرد و اسلام و فقهِ آن را از دیدگاه ائمه ی اهل بیت(ع) معرفی نمود و با تربیت شاگردان برجسته، حیات تازه ای به اسلام و مسلمین بخشید و فرهنگ ناب تشیّع را که از متن اسلام محمدی و علوی نشأت گرفته بود به جهانیان عرصه کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:45 ] [ رضا ]

افسران - این تصویری است از بقیع...............

 

این تصویری است از بقیع................
شب که میشود........
نه چراغیست.............
نه شمعی..................
نه عزاداری................
نه دسته می آید به صحن..............
نه مشکی پوش میشوند...........
نه خدام با لباس های یکدست شام غریبان میگیرن...............
فقط یه آقا از دور پیداست با شال مشکی هی میگه غریب مادرم غریب پدرانم
مدافعان حرم " حضرت زینب سلام الله علیها حرمی داره که ازش دفاع بشه مادرشون حضرت زهراسلام الله علیها حرم هم ندارن که بخواد دفاع ازش بشه "

آقا بیا و قبور مطهر حضرت زهراسلام الله علیها و چهار ائمه ی مظلوم علیهم السلام رو از این ظلمت بیرون بیار
آقا بیا و حق ظالم رو از مظلوم بگیر 
آقا بیا و حکومت عادلانه علوی رو شروع کن 
اللّهم عجل لولیک الفرج


برچسب‌ها: بقیع ، تازه های خبر
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:43 ] [ رضا ]

افسران -  (تصاویر) گورستان خائنان در ترکیه

 

بعد از انجام کودتای نافرجام در ترکیه و کشته شدن تعدادی از نظامیان ارتش که در این حادثه دست داشتند، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری این کشور دستور داد تا اجساد افسران و سربازان در کنار پناهگاه حیوانات ولگرد به خاک سپرده شوند.
به گفته مسوولان ترکیه 24 تن از سربازان کودتاگر در جریان کودتا کشته شدند اما تنها یک تن از آنها به نام "محمد کارا بکر" در "آرامگاه خیانتکاران" دفن شده است. گفته شده که این سرباز یک مقام محلی را در جریان کودتای نافرجام کشته است و خانواده و نزدیکانش با تحویل جسدش مخالفت کردند. قبر او تنها تلی از خاک است که در کنارش سه قبر خالی دیگر قرار دارد.
"آرامگاه خیانتکاران" تنها عبارتی مکتوب با حروف سفیدرنگ بر بنری سیاهرنگ و کاشته شده در زمین است که خارج از استانبول واقع شده است.
شاهدان عینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه بیان کردند که جسد سرباز ترک با آمبولانس و در سکوت به محل مورد نظر برده شده و با حضور تعداد اندکی به خاک سپرده شده  است. کسی اجازه حضور بر سر خاک این سرباز را ندارد و رسانه‌ها نیز با همراهی مسوولان امنیتی می‌توانند به عکاسی و فیلم برداری بپردازند.
رسانه‌های ترکیه به نقل از شهردار استانبول اعلام کردند که فکر ایجاد "آرامگاه خائنان" طی جلسه شورای شهر مطرح شد. وی گفت آنهایی که به کشور خیانت می‌کنند نمی توانند با آرامش بیارمند.
هیئت دیانت ترکیه نیز بعد از کودتا، برگزاری مراسم و نمازگزاردن بر سربازان کشته شده در کودتا را ممنوع اعلام کرد و افزود که آنها قانون را زیر پا گذاشتند و لایق ترحم و نماز نیستند.

برچسب‌ها: گورستان خائنان ترکیهکودتاتازه های خبر
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:42 ] [ رضا ]
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:39 ] [ رضا ]
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:39 ] [ رضا ]

اجابت دعا


برچسب‌ها: دعاتازه های خبر
[ دو شنبه 11 مرداد 1395 ] [ 14:38 ] [ رضا ]

پیکر 11 شهید تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش تشییع شد

 

مراسم بدرقه و تشییع پیکر 11 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی، جمعی از کارکنان و فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در تهران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند.

این شهدا از طریق آزمایش پزشکی DNA هویتشان احراز شده و 11 تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند که 10 نفر از آنان کارکنان وظیفه و یک تن دیگر از کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش بودند که در دوران دفاع مقدس و در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور به شهادت رسیدند.

اسامی شهدای تفحص شده عبارتند از: 1- جعفر سلیمانی2- عزت الله رضا علی3-تقی خسرو بیگی 4-کرامت الله افسرده 5-یعقوب تلخابی6-ایرج فلاح ابراهیم پور 7-حمید رضا حبیب نیا 8-حمیدرضا رحیمیان 9-حسین خراسانی10- مرتضی اعلایی 11- محمد دهقانی.


برچسب‌ها: شهداارتشتازه های خبر
[ جمعه 8 مرداد 1395 ] [ 17:14 ] [ رضا ]

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی امیر سرافراز شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفتند.


برچسب‌ها: رهبریتازه های خبرپیام تسلیت
ادامه مطلب
[ جمعه 8 مرداد 1395 ] [ 17:11 ] [ رضا ]
[ جمعه 8 مرداد 1395 ] [ 17:8 ] [ رضا ]

آیت الله بهجت

 

یکی از علمای ساکن عراق قبل از جنگ جهانی دوم در بغداد مدعی شد که می شود هواپیمایی ساخت که بدون خلبان هدایت شود. برای او از آلمان مکرر نوشتند که این امر محال است، خود را در زحمت نینداز، ولی بعد خودشان ساختند و در جنگ به کار بردند!


برچسب‌ها: علماپهبادتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 مرداد 1395 ] [ 14:48 ] [ رضا ]

انس با قرآن

 

بروج یعنی برج ها و این سوره مکی است.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، منظور از بروج در این سوره، محل سیر ستارگان در آسمان و موضع آنهاست، که اختران همانند پادشاهان در آن جایگاهای بلند و آن برجها منزل گزیده اند.


برچسب‌ها: آشنایی با سوره‌های کتاب آسمانیبروجتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 مرداد 1395 ] [ 14:45 ] [ رضا ]

حاج اسماعیل دولابی

 

مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: در جایی آمده است اگر دعا نبود هیچ کس هیچ چیز نداشت. او ما را محتاج آفریده و دعا برای برآوردن احتیاجات‌مان است. البته خلقت انسان، خلقت بزرگی است. منتهی این خلقت بزرگ عشوه‌هایش هم بزرگ است.


برچسب‌ها: مرحوم میرزا اسماعیل دولابیدعاتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 مرداد 1395 ] [ 14:38 ] [ رضا ]

استقرار نیروها ‌در چند لایه برای حفاظت از مرزها

سرتیپ پوردستان

امسال ۳ رزمایش در جنوب شرق، جنوب غرب و مرکز کشور برگزار می‌شود‌...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 مرداد 1395 ] [ 14:33 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 616
بازدید ماه : 4310
بازدید کل : 81484
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->