تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موشک فاتح ۳۱۳ که صبح امروز رونمایی شد، یک موشک نقطه‌زن (خطای زیر ۱۰متر) است که می‌تواند اهداف خود را در فاصله ۵۰۰ کیلومتری با دقت بالا منهدم کند.

 

 

موشک فاتح 313


برچسب‌ها: فاتح313موشکتوان دفاعیتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 31 مرداد 1394 ] [ 15:41 ] [ رضا ]
[ جمعه 30 مرداد 1394 ] [ 21:57 ] [ رضا ]

 

افسران - صیادِ دلها...امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، متن زیر تصویر رو هم پیشنهاد میکنم حتماً بخونید

ehmo71- پروردگارا! رفتن در دست تو است؛ من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم....بخشی از وصیتنامه امیر سرافراز ارتش، شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی
- بروید صیاد شیرازی شوید، اگر صیاد شیرازی شدید، هم دنیا را دارید، هم آخرت...آیت الله بهاءالدینی
- از مهم‌ترین اقدامات او پس از انقلاب، می‌توان به تهیه طرح‌های عملیاتی که منجر به شکستن حصر شهرهای سنندج و پادگان‌های مریوان، بانه و سقز شد، اشاره کرد، پس از تحقق و اجرای موفق این طرح‌ها، شهید صیاد شیرازی، با ۲ درجه ارتقاء، با درجه سرهنگ تمامی به فرماندهی عملیات غرب کشور منصوب شد و بعدها به فرماندهی نیروی زمینی ارتش منصوب شد...


برچسب‌ها: شهید صیاد شیرازی ارتش تازه های خبر
[ جمعه 30 مرداد 1394 ] [ 21:55 ] [ رضا ]
[ جمعه 30 مرداد 1394 ] [ 21:53 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 21 مرداد 1394 ] [ 14:38 ] [ رضا ]

Image result for ‫تصویر معاون آموزش و پرورش‬‎

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی این وزارتخانه در اولویت هستند، گفت: طرح «معلم راهنما» در مدارس روستایی اجرا می‌شود.


برچسب‌ها: آزمون استخدامی ، مربی ، اولویت ، معلم راهنما ، بوشهرنیوز
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:35 ] [ رضا ]

Image result for ‫خوراک رفع خستگی‬‎

کلسیم مانع از جذب صحیح آهن در بدن می شود. این در حالی است که برای حفظ سلامتی لازم است تا مقدار کافی از این دو عنصر بسیار مهم به بدن برسد. اگر از کم خونی رنج می برید، باید بدانید که این بیماری در نتیجه کمبود آهن بروز می کند و با علائمی از جمله خستگی، ضعف عمومی بدن، سردرد، بداخلاقی، ریزش موها و... همراه است.


برچسب‌ها: خستگیخوراکآهنتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:31 ] [ رضا ]

مجله آمريکايي «تايم» فهرستي از ثروتمندترين 10 شخصيت در تاريخ بشريت منتشر کرد که در آن نام‌هايي همچون چنگيز خان و استالين درج شده است.

 


برچسب‌ها: استالين بيل گيتس اوکتاويان اوگستوس ثروتمندترین
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:29 ] [ رضا ]

1439000748381_11382.jpg

عباس هنوز ایستاده است. در همه جای هویت این شهر جاری است. هر روز با اتومبیل‌هایمان در خیابان تندیسش را دوره می‌کنیم و سر در دنیای مجازیِ خودمان غافل از حقیقتی به نام "شهید عباس بابایی" چسبیده‌ایم به روزمرگی‌های ملال‌آور دنیای مدرن، بدون درک درستی از حقیقت حیات.

نمی‌توانی چشمانت را ببندی و ادعا کنی این کلمات را که می‌خوانی روایتی قطعی است و قابل استناد به اسنادی که کنج اداره و یا مجموعه‌ای خاک می‌خورد. همیشه روایت‌های ناگفته‌ای وجود دارد و من به تو این اطمینان را می‌دهم که می‌توانی یقین داشته باشی صاحب این کلمات همان کسی است که در صحرای عرفات دعای عرفه می‌خواند و همزمان در پرواز بلند آسمانی‌اش برای دفاع از اسلام تجسمی از شیطان را سنگ می‌زند.


برچسب‌ها: ارتش جمهوري اسلامي ايران ، خلبان عباس بابايي ، خلبانتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:27 ] [ رضا ]

DW-23.jpg

ناوگروه نیروی دریایی روسیه با هدف تأکید بر مطرح بودن دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی در منطقه چهارم دریایی ارتش پهلو می‌گیرد.


برچسب‌ها: ارتشنیروهای مسلحنیروی دریاییروسیهتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:23 ] [ رضا ]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح بیشترین دغدغه را درباره احتمال تأثیر قطعنامه و برجام بر پیشرفت‌های بنیه دفاعی دارد و نگران تفسیرهای غلط مقامات آمریکایی درباره تحریم فراهسته‌ای هستند.


برچسب‌ها: سردار فیروز آبادیبرجاممجلستازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:20 ] [ رضا ]

والیبال قهرمانی آسیا - تهران

والیبال ژاپن

ایران با شکست مقابل ژاپن در فینال، نایب قهرمان شد

تیم ملی والیبال ژاپن با پیروزی مقابل ایران به مقام قهرمانی آسیا رسید.


برچسب‌ها: والیبالایرانقهرمانی آسیانایب قهرمانیتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 مرداد 1394 ] [ 11:17 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=1df66cc6-e9c3-4dec-8e23-d1f20ba519f2

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری حدیث ستاد آجا که در سالن همایش های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد، گفت: عترت و قرآن در کنار هم اسلام واقعی را ایجاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری حدیث ستاد آجا که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و عاشقان کلام اهل بیت(ع) در سالن همایش های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد، گفت:عترت و قرآن در کنار هم اسلام واقعی را ایجاد می کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم حجت الاسلام محمد حسنی طی سخنانی درباره اهمیت روایات و احادیث گفت: توفیق می خواهد که انسان وارد وادی روایات شود. حفظ کردن، خواندن، شنیدن و تشریح کردن روایت ها توفیق بسیار بزرگی است. این لطف ویژه خداوند به بندگانش است که می توانند در زندگی خود احادیث و روایات را سرلوحه قرار دهند.


برچسب‌ها: ارتشآجاعقیدتی سیاسیتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 17 مرداد 1394 ] [ 14:36 ] [ رضا ]

افسران - من یک روستایی هستم


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 17 مرداد 1394 ] [ 14:35 ] [ رضا ]
[ جمعه 16 مرداد 1394 ] [ 16:22 ] [ رضا ]

1416302446368_7631.jpg

یادواره سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی با حضور سرتیپ ناصر آراسته، رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در قزوین برگزار می‌شود.

 غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، اظهار کرد: یادواره شهید بابایی، همزمان با بیست و هشتمین سالروز شهادت این شهید بزرگوار از ساعت 17:30 تا 19 در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره پدر و مادر شهید بابایی که طی سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدشان پیوستند، همزمان با این یادواره گرامی داشته می‌شود.

 

در حاشیه این یادواره نیز، نمایشگاه عکس از شهید بابایی در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: شهیدباباییارتشیادوارهتازه های خبر
[ جمعه 16 مرداد 1394 ] [ 16:14 ] [ رضا ]

افسران - مرگ بر "آمریکا...خاتم


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 15 مرداد 1394 ] [ 14:10 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=b3ab2813-5acb-467d-b75d-a8f41af1a8b3

 

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو اولین مدرسه تک تیر انداز نزاجا در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع  نیروی زمینی افتتاح شد.

همچنین در این مراسم از نرم افزار جامع سلاح های پیاده نظام شامل: تصاویر سلاح ها، ماموریت، مشخصات، کاربرد عملی و طریقه به کارگیری سلاح ها و انجام آزمون که توسط معاونت تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است، توسط امیر پوردستان رونمایی شد.


برچسب‌ها: تک تیرانداز، مدرسه، ارتش، نزاجاتازه های خبر
[ پنج شنبه 15 مرداد 1394 ] [ 14:8 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=9d60033d-eb55-4ec5-8673-f5ba946b09c9

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم بی نظیر می باشد و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به همراه چند تن از معاونین به منظور ارزیابی سامانه های پدافندی موجود در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از این منطقه پدافندی بازدید کرد و طی سخنانی گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم بی نظیر می باشد و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وی پس از  بازدید از  سایت های راداری و موشکی این منطقه گفت: پدافند هوایی  همواره در حال مأموریت است و تحت هیچ شرایطی  سامانه های راداری و الکترونیکی  و سامانه های موشکی و دیده بانی آن خاموش نمی شوند و به طور مداوم در حال انجام وظیفه می باشند. قرارگاه پدافند هوایی 24 ساعته و بدون تعطیلی همواره در حال رصد نقطه به نقطه آسمان کشور است به طوریکه امروز با تلاش تمامی همکاران به گسترش هزاران نقطه پدافندی در کشور رسیده ایم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: موضوع پدافند هوایی یک موضوع دانش بنیان است و تجهیزات آن هم کاملاً تخصصی و از فناوری بالایی برخوردار است و به لطف خدا توانسته ایم این تجهیزات پیچیده را در داخل کشور تولید و در نقاط مختلف کشور از آنها بهره برداری نماییم


برچسب‌ها: امیر اسماعیلیپدافندارتشآجاتازه های خبر
[ چهار شنبه 14 مرداد 1394 ] [ 19:2 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 14 مرداد 1394 ] [ 19:1 ] [ رضا ]

افسران - خدای شوهرت ...

 

جملک ::
گفت شوهرم راضی است
باشم
گفتم "#خدا شوهرت چطور ؟!"


برچسب‌ها: شوهر، حجاب، تازه های خبر، خدا,
[ چهار شنبه 14 مرداد 1394 ] [ 18:59 ] [ رضا ]
[ سه شنبه 13 مرداد 1394 ] [ 14:23 ] [ رضا ]

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با اعلام پایان انتخاب رشته خبر داد:

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش از انتخاب رشته ۵۶۶هزار و ۱۲۵ داوطلب کنکور سال ۹۴ خبر داد و زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور ۹۴ را اعلام کرد.

توکلی


برچسب‌ها: نتایج کنکور سال 94نتایج نهاییتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 مرداد 1394 ] [ 14:20 ] [ رضا ]

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان سیزدهمین دوره رزم مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و امنیتی و مبتنی بر بازدارندگی است و نیروهای مسلح بر مبنای این نقشه راه، هدف گذاری و برنامه ریزی کرده و در این مسیر حرکت می کنند.


برچسب‌ها: امیر پوردستانارتشنزاجاتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 مرداد 1394 ] [ 14:14 ] [ رضا ]

امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به همراه چند تن از معاونین به منظور ارزیابی سامانه های پدافندی موجود در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از این منطقه پدافندی بازدید کرد و طی سخنانی گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم بی نظیر می باشد و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.


برچسب‌ها: امیر اسماعیلی ،ارتشپدافندتازه های خبر
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 مرداد 1394 ] [ 14:11 ] [ رضا ]
[ یک شنبه 11 مرداد 1394 ] [ 14:26 ] [ رضا ]

پرطرفدارترین و گرانقیمت ترین خودروهای خارجی گذر موقت از قبیل بوگاتی، مازراتی، پورشه 911، بی ام و، بنتلی و آئودی در خیابان های تهران را در سایت ما مشاهده می کنید.

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر خودروهای گذر موقت,گران ترین خودروهای گذر موقت


برچسب‌ها: خودروهای گران قیمتتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 مرداد 1394 ] [ 14:24 ] [ رضا ]

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: نیاز مبرم داریم با امام زمان(عج) ارتباط محکمی داشته باشیم زیرا داشتن معرفت نسبت به امام زمان(عج) نخستین گام برای توفیق سربازی در زیر پرچم ایشان است.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید علی فقیه در جمع دانشجویان سیزدهمین دوره رزم مشترک دانشگاه های افسری ارتش افزود: شما نظامیان و ما روحانیون شاغل در نیروهای مسلح همه سرباز امام زمان(عج) و در خدمت ایشان هستیم.


برچسب‌ها: ارتشنیروهای مسلحتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 مرداد 1394 ] [ 14:19 ] [ رضا ]
[ یک شنبه 11 مرداد 1394 ] [ 14:18 ] [ رضا ]

افسران - حجاب برتر


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 11 مرداد 1394 ] [ 14:16 ] [ رضا ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بر این باور هستیم که امنیت دریای خزر فقط با همکاری کشورهای منطقه برقرار می شود.

دریادار حبیب الله سیاری در بازدیدی که با همراهی استاندار گیلان از توانمندی های نظامی ناوگان شمال انجام شد؛ با اشاره به گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش های کشورهای ساحلی خزر در روسیه در ماه گذشته افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید دارد که خزر، دریای صلح و دوستی است و امنیت این دریا فقط با همکاری کشورهای منطقه برقرار می شود.


برچسب‌ها: امیر سیاریبازدیدتوانمندی نداجاارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:18 ] [ رضا ]

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رویدادهای منطقه خاورمیانه، گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در شهرستان ساوجبلاغ البرز، افزود: فرزندان شجاع ایران اسلامی در ارتش و سایر نیروهای مسلح با هوشیاری کامل، تمام تحرکات بدخواهان را زیر نظرو کنترل دارند.


برچسب‌ها: سرتیپ پوردستانارتشنزاجاتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:15 ] [ رضا ]

عکس

مبتکر حوزه علوم چندتخصصی سلامت خانواده با تشریح مقوله زوج‌درمانی از پنهان‌ترین مشکل زوجین و اقداماتی که یک زوج درمانگر برای رفع مشکل می‌کند، سخن گفت.


برچسب‌ها: مشکلات خانوادگیعشقتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:13 ] [ رضا ]

دوغ یا شیر شتر

شیر شتر چهره را شفاف می‌کند و اخلاط غلیظ را از بدن دفع می‌کند و ضد یبوست است. مصرف شیر شتر برای رفع دیابت، کنترل فشارخون، رفع گرفتگی عروق و پوکی استخوان مفید است.


برچسب‌ها: شیر شترخواص داروئی شیرتازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:11 ] [ رضا ]

گرچه اولین چرخ خیاطی در ایران توسط مظفرالدین شاه از سفر فرنگ آورده شد اما سال‌ها طول کشید تا این اختراع جدید جای دوخت و دوز به روش سنتی را گرفت و فراگیر شد.  

اولین چرخ خیاطی در تهران قدیم از کجا اومد؟ + عکس

 

"بارتلمی تیمونیه" فرانسوی را اولین کسی می دانند که در سال 1830 چرخ خیاطی را اختراع کرد. در آن زمان دوزندگان هموطن او که خیال می کردند با این اختراع جدید کار و کاسبی آنها کساد خواهد شد شبانه به خانه او ریخته و اختراع او را آتش زدند اما ایده ساخت ماشین دوزندگی چیزی نبود که از ذهن ها برود.

سال‌ها بعد در 1845 میلادی اما بار دیگر ماشین‌های دوخت و دوز اینبار در امریکا توسط دو مخترع با نام "آیزاک سینگر" و "الیاس هاو" که هر یک مدعی بود زودتر به این اختراع رسیده است به ثبت رسید؛ این بار چرخ خیاطی که شبیه مدل های امروزی بود به سرعت همه گیر و در همه جای جهان به کار گرفته شد.

با این حال ورود چرخ خیاطی به ایران که سرعت و کیفیت کار خیاطی را چندبرابر می‌کرد تا زمان مظفرالدین شاه و سفر او به فرنگ صورت نگرفت؛ حتی پس از آنکه شاه این اختراع فرنگی را به همراه یک خیاط قفقازی به تهران آورد تا لباس درباریان توسط آن دوخته شود هم مردم با این باور که پارچه با چرخ خیاطی جویده می شود و دوام آن کم می‌شود، چندان اقبالی به آن نشان نمی دادند اما سهولت و سرعت باعث شد چرخ خیاطی جای خود را در زندگی ایرانی باز کند تا آنجا که به یکی از وسایل منزل و اقلام جهیزیه دختران دم بخت تبدیل شد.

برچسب‌ها: چرخ خیاطی ، ورود به ایران ،مظفرالدین شاه ، عکس ، تازه های خبر
ادامه مطلب
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:8 ] [ رضا ]
[ شنبه 10 مرداد 1394 ] [ 14:8 ] [ رضا ]

افسران - اربعین پای پیاده تا کرببلا...خدا قسمت ما هم بکن =((


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 9 مرداد 1394 ] [ 19:49 ] [ رضا ]

افسران - دیپلماسیِ دمپایی


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 9 مرداد 1394 ] [ 19:47 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=13acacb1-0fe7-474d-bb8b-ada4b305ee7e

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ مستقل 388 پیاده مکانیزه شهید سرلشکر حیدر شهرکی ایرانشهر از آمادگی رزمی این تیپ بازدید و در جمع فرماندهان و کارکنان این یکان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی انقلابی، دیندار و ولایتمدار خواند.

فرمانده کل ارتش همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر ارتش های جهان متمایز دانست و گفت: وجه تمایز ارتش ما با سایر ارتش های جهان، انقلابی بودن، ولایتمداری و دینداری است.

سرلشکر صالحی از یکان بهداری و شهرک شهید نامجوی این تیپ نیز بازدید و در دیداری چهره به چهره با خانواده های کارکنان، مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای رفع موانع و مشکلات صادر کرد.

لازم به ذکر است فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به تیپ 388 پیاده مکانیزه ایرانشهر از یکان های خودرویی، آمادی و رزمی بازدید به عمل آورد


برچسب‌ها: ارتش ، سرلشگرصالحی ، تازه های خبر
[ سه شنبه 6 مرداد 1394 ] [ 14:16 ] [ رضا ]

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=d8da92a2-138f-4344-937b-f3303f8833a1

 

باحضور معاون تربیت و آموزش نیروی هوایی، از شبیه ساز میگ 29 در پایگاه هوایی یکم شکاری ترابری شهید لشگری مهرآباد رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، در این مراسم سرتیپ دوم خلبان بخشنده ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران عرصه تعمیر، نگهداری و راه اندازی شبیه سازها در سطح نهاجا گفت: بحمدالله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بخش به خودکفایی و خود اتکایی رسیده و این امر باعث بهبود روند آموزش خلبانان این نیرو شده است.

وی افزود: ان شاءالله با بهره گیری از شبیه ساز هواپیماهای موجود بتوانیم توان عملیاتی نیروی هوایی را روز به روز افزایش دهیم


برچسب‌ها: میگ29، شبیه ساز، نیروی هوایی، تازه های خبر
[ سه شنبه 6 مرداد 1394 ] [ 14:15 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 618
بازدید ماه : 4312
بازدید کل : 81486
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->