تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

اردوی انتخابی تیم‌های قرآنی اعزامی آجا به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح برگزار می‌شود

اردوی انتخابی تیم‌های قرآنی اعزامی آجا به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح طی دو روز در تاریخ 25 و 27 اردیبهشت‌ ماه به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:12 ] [ رضا ]

نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور تکمیل کارکنان پایور (کادر) خود نیرو می‌پذیرد.
 به گزارش خبرنگار بازارکار نیروی دریایی ارتش نیروهای موردنیاز خود را جهت تکمیل کارکنان پایور (کادر) درجه‌داری یگان‌های تابعه خود از میان آقایان به‌صورت پیمانی نیرو جذب می‌کند.
 بر اساس این گزارش دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسط در این رشته‌های نظری و فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای شرکت در این فراخوان الزامی است. 
علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 5 شماره 1056 نشریه بازار کار مورخ روز 22 اردیبهشت‌ماه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 
 

برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:9 ] [ رضا ]

جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)نداجا گفت:کشور ما در این منطقه پرآشوب و جنگی،یکی از امن ترینکشورهای جهان است و این امنیت مرهون تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است. 
 به گزارش ایسنا منطقه گیلان،همزمان با ایام میلاد یگانه منجی عالم بشریت،روز سربازان گمنام امام زمان(عج)و روز سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسمی برای گرامیداشت این روز با حضورفرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد.
 در این مراسم ناخدایکم عادل کردپور،جانشین فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)نداجا ضمن تبریک روز سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد:انقلاب اسلامی ما یکی از جوان ترین انقلاب های جهان است و در سال های طی شده از انقلاب شکوهمند اسلامی کشور ما با سه جنگ بزرگ روبرو بوده است.
 وی اولین تقابل دشمن با نظام اسلامی را تحمیل جنگ سخت 8 ساله به ملت ایران نامید و افزود:رزمندگان اسلام و ملت ایران در دفاع مقدس با رشادت و مقاومت ایستادگی کردند و در نهایت با سرشکستی دشمن به پایان رسید.
 ناخدایکم کردپور تصریح کرد:دشمن زمانی که نتوانست با همراهی بسیاری از  کشورها به اهداف خود برسد روی به جنگ نرم آورد و با استفاده از رسانه های گروهی، ماهواره و ... به آرمان ها و هویت اسلامی ملت هجوم آورده و ضربه های بزند، اما تیر خلاص را فرماندهی معظم کل قوا بر پیشانی دشمن نهاد و آن زمانی بود که شما جوانان راافسران جنگ نرم خطاب کرد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:8 ] [ رضا ]

عربستان و تحریک گسل های قومی علیه ایران

 

دشمنی و رقابت پایان ناپذیر عربستان باایران در ماه های اخیر شدت بیشتری گرفته است. پس از مرگ  ملک عبدالله و روی کارآمدن ملک سلمان، آل سعود با فاصله گرفتن از سیاست محافظه کارانه به سیاست تهاجمی روی آورد. نتیجه این سیاست نیز حمایت از تروریست ها در سوریه و راه اندازی جنگ  یمن بود. در همین جهت سیاست های عربستان در برابر ایران نیز تغییری محسوس پیدا کرد و دخالت های عربستان چه از طریق عملیات های کور و چه از طریق حملات رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران تشدید شده است. 
این سیاست تند که با عصبانیت ریاض از توافق هسته ای به اوج رسید، اکنون به جایی رسیده است که سران ریاض «تروریست ها» در جنوب شرق ایران را «مقاومت» و گارد  مرزی ایران را «ارتش اشغالگر فارسی» می نامد. شبکه الاخباریه، شبکه دولتی عربستان سعودی، پس از حادثه عملیات تروریستی اخیر در میرجاوه که به شهادت حداقل 10 نیروی مرزی ایران انجامید، حادثه را کاملا معکوس برای افکار عمومی در عربستان و منطقه روایت می کند. الاخباریه عربستان چنین گزارش داده است: «مقاومت بلوچی [در جنوب شرق ایران] عملیاتی علیه نیروهای اشغالگر فارسی انجام داد که به کشته شدن 10 عنصر و جراحت تعدادی دیگر منجر شد. سازمان بلوچی جیش العدل، مسئولیت این عملیات را که نیروهای گارد مرزی را در منطقه مرزی میرجاوه در بلوچستان "اشغالی" هدف قرار داد، بر عهده گرفت.» این شبکه عربستانی که به بلندگوی تروریست ها تبدیل شده است، در ادامه می گوید: «یک منبع در "مقاومت" گفت که "نیروهای مقاومت" کمینی در منطقه میرجاوه برای نیروهای "اشغالگر" زدند و با نیروهای گارد مرزی وابسته به "اشغالگران" درگیر شدند.»


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:5 ] [ رضا ]

 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، به تازگی عکسی از خودروی ترابری نیروی زمینی ارتش در شهرستان نقده در کنار ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی که مشغول بارگیری تجهیزات بود در فضای مجازی منتشر شد که این تصویر شبهه حمایت ارتش از یکی از نامزد انتخابات ریاست جمهوری را ایجاد کرده بود، که این تصویر از سوی روابط عمومی نیروی زمینی مبنی بر حمایت یکی از نامزد ها تکذیب می شود.
روابط عمومی نزاجا اعلام کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح، کارکنان ارتش به هیچ حزب و نامزدی وابسته نمی باشد و کارکنان و خانواده های ارتش همسو با ولایت در این حوزه وارد می شوند و کارکنان ارتش با حضور حداکثری روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رای حاضر و با انتخاب اصلح خود نقش بسزایی را برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.
بنابر اعلام روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، برابر بررسی های بعمل آمده خودروی ترابری نیروی زمینی ارتش در حال بارگیری تجهیزات برای یکان مورد نظر بوده است.
این روابط عمومی در پایان اعلام کرد، نیروی زمینی ارتش حمایت خاص از نامزدهای ریاست جمهوری را تکذیب می کند.


برچسب‌ها: اخبارارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:3 ] [ رضا ]

پشتیبانی نزاجا قهرمان دوومیدانی نیروی زمینی ارتش شد

 

رقابت های دو و میدانی یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بندرترکمن در حال برگزاری بود عصر دوشنبه با قهرمانی یگان پشتیبانی قرارگاه نزاجا به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز،مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانانبندرترکمن گفت :که در این رقابت های دو روزه که پیست تارتانمجموعه ورزشی قاندمی بندرترکمن برگزار شد، 3000ورزشکار از یگان های نزاجا در 30 استان کشور حضور داشتند.
 علی روشن شمال  افزود: در پایان این رقابتها تیم پشتیبانی قرارگاه نزاجا مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های تیپ 230 گرگان و هوانیروز دوم و سوم شدند.
 به گفته وی؛ تیم های تیپ 555 هوابرد، مرکز آموزشپشتیبانی و علوم و فنون شیراز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.
 ورزشکاران در این رقابت ها در رشته های 1000متر، 400 متر ، 800 متر ، 1500 متر ، 10000 متر پیاده روی ، 20000 متر بامانع، 4000 متر بامانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، دهگانه و دوی رله سوییسی (100متر، 200متر، 300 متر و 400 متر امدادی) شرکت کردند.
این دوره از مسابقات با همکاری لشگر 30 گرگان، اداره ورزش و جوانان و هیأت دوومیدانی شهرستان ترکمن برگزار شد.
 بندرترکمن با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در غرب گلستان واقع است و 2800 ورزشکار بیمه شده دارد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 ] [ 1:0 ] [ رضا ]

افسران - شرح در متن


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:58 ] [ رضا ]

رافسران - پسری که کارنامه قبولی خود را به پدر شهیدش نشان داد

 

فرزند یک شهید عراقی پس از موفقیت در امتحانات مدرسه با ذوق و شوق فراوان کارنامه قبولی خود را به پدر شهیدش نشان داد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:57 ] [ رضا ]

 

جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب و در مراسم صبحگاه گروه پدافند هوایی اهواز با اشاره به لزوم آمادگی همیشگی ارتش گفت: احساس امنیت در جامعه و بازدارندگی از برکات آمادگی نیروهای مسلح است.
امیر سرتیپ پوردستان در ادامه اظهار داشت: آماده بودن برکات زیادی دارد که اولین آن اعتماد به نفس است. برکت دیگر آن امنیتی است که در جامعه بوجود می آید و مردم وقتی نیروهای مسلح را آماده می بینند در آرامش زندگی می کنند و از تهدیدهای دشمن نمی ترسند و می گویند ما ارتش و نیروهای مسلح آماده داریم. برکت دیگر آن نیز بازدارندگی است که دشمن جرأت حمله پیدا نمی کند لذا همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز فرمودند باید از هر فرصتی برای ارتقاء آمادگی و توان رزمی استفاده کرد و توان خود را بالا برد.
 جانشین فرمانده کل ارتش همچنین بیان داشت: بحمدالله امروز قرارگاه پدافند هوایی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است بطوری که هیچ پرنده متجاوزی به خود اجازه ورود به آسمان ایران را نمی دهد.
وی در پایان گفت:  آمادگی ما متناسب با تهدیدها ارتقا می یابد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:56 ] [ رضا ]

فضیلت و خواص سوره جن

 

سوره جن هفتاد و دومین سوره قرآن كریم است

 

هفتاد و دومین سوره قرآن كریم است كه مكی  و 28 آیه دارد.

رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم در فضیلت این سوره فرمودند: هر كس سوره جن را قرائت كند خداوند به تعداد همه جنیان و شیطان هایی كه رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم را تصدیق یا تكذیب كردند ثواب آزادی بنده به او خواهد داد.1

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:55 ] [ رضا ]

کتاب خواندن

 

یک مطالعه نشان می دهد افرادی که مرتب کتاب می خوانند، مهربانتر هستند و احساسات دیگران را بیشتر درک می کنند. کتاب خواندن به افراد امکان می دهد دیدگاه های مختلف را بفهمند و در نتیجه دیگران را بهتر درک کنند


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:54 ] [ رضا ]

  اخبارعلمی  ,خبرهای  علمی ,کوچکترین ماهواره جهان

 

ناسا تا ماه آینده کوچکترین و سبک‌ترین ماهواره جهان را به فضا ارسال می‌کند. این ماهواره "کلام‌ست" نام دارد که از روی نام رئیس جمهور سابق هند، دکتر عبدل کلام گرفته شده است. 

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 ] [ 23:52 ] [ رضا ]

 

سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به حمله سایبری گسترده در سطح جهان گفت: این باج‌گیر از سازمان NSA آمریکا فرار کرده و به صورت عمدی به کار گرفته شده است.

سردار جلالی تصریح کرد: از آنجایی که توزیع این بد افزار در سراسر جهان حدود ۹۰ کشور را در بر گرفته و انتشار چنین بدافزارهایی نیازمند پایگاه‌های انتشار سریع است، این اقدام را متوجه دولت‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی دانست و افزود: با توجه به اینکه در اهداف این حمله سایبری کشور آمریکا قرار ندارد و عمدتا کشورهای اروپایی و شرقی هستند می‌توان منشا آن را آمریکا تلقی کرد.

وی در ادامه با توجه به مشخص نبودن میزان رایانه‌هایی که در داخل کشور آلوده به این باج افزار شده‌اند، افزود: سایت‌های بین المللی که این موضوع را دنبال می‌کنند ایران را در رده ۱۵ قرار داده‌اند.

جلالی به استفاده از بروز رسانی‌های مربوط به ویندوز که به صورت وصله‌های امنیتی تولید شده و سیستم‌های امنیتی را تحت کنترل قرار می‌دهد تاکید کرد.وی همچنین توصیه کرد: رایانه‌های آلوده‌ای که به شبکه متصل هستند را از شبکه جدا کنند و موضوع را به قرارگاه پدافند سایبری و پلیس فتا گزارش دهند.

جلالی در پایان گفت: چنانچه اطلاعاتی از دستگاه‌ها یا نهادها دچار آسیب شده باشد، قرارگاه پدافند سایبری کشور آمادگی دارد با در اختیار گذاشتن ابزارهایی نسبت به بازگردانی اطلاعات اقدام نماید


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 22:32 ] [ رضا ]

معاون هماهنگ کننده کل ارتش:

حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است

امیر سرتیپ دکتر محمد حسین دادرس در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بهداشت ، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا گفت: حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 22:28 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی زمینی:تکریم سرباز از برنامه های محوری نیروی زمینی است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: یکی از برنامه های اصلی و محوری نیروی زمینی تکریم جامعه سربازی است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 ] [ 22:25 ] [ رضا ]

Image result for ‫شهید ستاری‬‎


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 22 ارديبهشت 1396 ] [ 1:8 ] [ رضا ]

بررسی برد موشک های ایران

 

در این پست گزارشی مختصر, از برد موشک های ایران به همراه نام آنها خدمت شما کاربران تقدیم می شود.

منبع: میلیتاری نیوز


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 22 ارديبهشت 1396 ] [ 1:2 ] [ رضا ]

بنياد حفظ

 

بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و روز "سربازان گمنام"، امنیت پایدار مثال‌زدنی امروز ایران عزیز را مرهون مجاهدت‌های خاموش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)در سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور دانست.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 22 ارديبهشت 1396 ] [ 1:58 ] [ رضا ]

 

روز میلاد با سعادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) که مصادف است با روز سربازان گمنام امام زمان (عج)  را محضر شریف مقام عظمای ولایت ، مردم ولایتمدار ایران اسلامی و تمامی شیعیان جهان و منتظران واقعی ظهور آن حضرت و بویژه سربازان گمنام امام زمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی توفیقات روزافزونشان را مسئلت می نماییم 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 22 ارديبهشت 1396 ] [ 1:54 ] [ رضا ]
امام خمینی (ره) به شهیدخضرایی چه گفت
 
محمود خضرایی 15 خرداد سال 13266 در یکی از محله‌های تهران و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. در سال 1345 موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی شد و همان سال وارد دانشکده افسری نیروی زمینی شد و در سال 1348 به درجه ستوان دومی مفتخر گردید.
 
از آن جایی که علاقه زیادی به پرواز داشت، تصمیم گرفت وارد دانشکده خلبانی شود؛ لذا برای ورود به آنجا اقدامات مقدماتی را طی کرد. پس از طی آزمایش‌ها و معاینات مقدماتی وارد دانشکده خلبانی نیروی هوایی شد و پس از گذراندان دوره مقدماتی پرواز در ایران، برای فراگیری دوره پیش رفته پرواز به کشور آمریکا اعزام شد. محمود به علت این که بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده افسری وارد دانشکده خلبانی شده بود، به عنوان افسر ارشد به آمریکا اعزام شد و شروع به یادگیری فن خلبانی در پایگاه ریس آمریکا نمود.
 
بعد از پایان دوره آموزش در سال 1351 موفق به اخذ گواهینامه خلبانی با هواپیمای اف 4 شد و در بازگشت به ایران، در پایگاه هوایی تهران مشغول به خدمت می‌شود. پس از مدتی به پایگاه هوایی بوشهر منتقل شد و به دلیل توانایی بالایی که از خود نشان داد، بعد از مدتی به عنوان رئیس دایره عملیات گردان شکاری این پایگاه منصوب گردید.

برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 22 ارديبهشت 1396 ] [ 1:52 ] [ رضا ]

Image result for ‫نیمه شعبان‬‎


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 1:47 ] [ رضا ]

Image result for ‫نیمه شعبان‬‎


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 1:45 ] [ رضا ]

امنیت مقوله‌ای است که ارزش آن در نبودش هویداست، در نبود امنیت بسیاری از مقولات از جمله اقتصاد، معیشت، سلامت، سیاست و... نیز رخت برمی‌بندد. از این‌رو حاکمیت‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و... ابتدا مصداق حدیث شریف منقول از معصوم(ع) «نعمتان مجهولتان الصحه والامان» نعمت‌های سلامت و امنیت از جمله گرانبهاترین نعمت‌هایی هستند که خداوند به عنوان عطیه به بشر  اعطا نموده است.
بدیهی است در جمهوری اسلامی ایران برای برقراری امنیت پایدار مجموعه‌های مختلفی دخیل هستند ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و وزارت اطلاعات بخش‌های مهم تامین‌کننده امنیت کشور هستند. زیبایی کار مجموعه‌های برقرارکننده امنیت در کشور آن است که ریشه در دریای خروشان ملتی خداجو دارند. نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد تا اعلام کند تشکیلات امنیتی‌اش تحت عنوان «وزارت اطلاعات» در برابر ملت که نماد آن مجلس شورای اسلامی است پاسخگو بوده و می‌باشد. مردمی کردن مقوله امنیت از جمله سیاست‌های راهبردی وزارت اطلاعات در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است. راهبردی اساسی و مهم که روز به روز اقدامات و عملکرد تشکیلات اطلاعاتی را درخشان‌تر می‌نماید.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ] [ 1:40 ] [ رضا ]

همایش سه هزار شهید ارتش برگزار می شود

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری همایشبیش از سه هزار شهید رسته مخابرات و الکترونیک این نیرو خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ارتش، این همایش با هدف تبیین نقش بی بدیل شهدا عرصه ارتباطات دوران حماسه و ایثار هشت سال جنگ تحمیلی و تجلیل از خانواده شهدای این رسته پنجشنبه هفته جاری در شهر ساری برگزار می شود.
بر همین اساس امیر سر تیپ دوم یدالله عسکری دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه ارتش دردوران جنگ تحمیلی 580 شهید پایور و 25000 شهید وظیفه در رسته مخابرات و الکترونیک تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامیکرده است، گفت: با توجه به اهمیت خدمت این رسته در دوران جنگ، مراسم گرامیداشت شهدای این رسته برگزار می شود.
وی با بیان اینکه پشتیبانی تخصصی با استفاده از تجهیزات و سامانه های ارتباطی و الکترونیکی در دوران جنگ توسط کارکنان این رسته صورت می گرفت، افزود: تمام شهدای متخصص در رسته مخابرات و الکترونیک که پشتیبانی کننده تمام عملیاتها بودند، دارای مدارک و مدارج بالای تحصیلی بودند.
وی وضعیت کنونی رسته مخابرات و الکترونیک در ارتش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز با درایت مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، ارتش در بومی سازی ساخت انواع تجهیزات الکترونیکی پیشگام است. 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 23:11 ] [ رضا ]

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: در این بیمارستان به مدت دو روز در روستاهای محروم شهید نانگ و باغو بندرعباس برپا شد و بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی ویزیت رایگان شدند.
امیر دریادار دوم حسین آزاد افزود: در این بیمارستان تیمهای پزشکی قلب و عروق، مغز و اعصاب، داخلی، بیماری شغلی، زنان و مراقبتهای بارداری و تیم داروخانه ای و تزریقات حضور داشتند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 23:8 ] [ رضا ]

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نیروی زمینی ارتش در بیرجند پایان یافت

 

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با معرفی افراد و تیمهای برتر در بیرجند به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند ، در بخش کشتی آزاد تیم های پشتیبانی قرارگاه نزاجا تهران، هوانیروز و مرکز اموزش 02 تهران اول تا سوم شدند.
در بخش کشتی فرنگی نیز پشتیبانی قرارگاه نزاجا تهران، مرکز اموزش 022 تهران و هوانیروز در رده های اول تا سوم ایستادند.
در بخش انفرادی کشتی آزاد آقایان رضا اسدی، پژمان تقی پور و آرمان خاکساری از تهران، جمشید کدخدا از مشهد، محسن عباسی و داوود توانگر از تهران، محمد کردی از شیراز و وحید یوسف وند از تهران و در کشتی فرنگی مهدی قادری از شهرضا، محمد سلطانی مفرد از کرمانشاه، سجاد بنادر از اهواز، کریم کعب امیر از تهران، زانا زندی زاده از آذربایجان غربی، ابوالفضل فلاح دوست از تهران، محمدرضا یارخواه از عجب شیر و یونس جعفری از خرم آباد لرستان مقام های نخست هر وزن را از آن خود کردند.
کاپ اخلاق این مسابقات هم به مرکز آموزش 04 بیرجند و 284 خرم آباد تعلق گرفت.
در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نیروی زمینی ارتش480 کشتی گیر از 47 یگان ارتش در 8 وزن و در 2 بخش آزاد و فرنگی به میزبانی مرکز آموزش 044 امام رضا(ع) در سالن مخابرات بیرجند به مدت 2 روز باهم رقابت کردند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 23:6 ] [ رضا ]

ارتش پاکستان: روابط اسلام آباد-تهران محکم و برادرانه است

 

سخنگوی ارتش پاکستان روز چهارشنبه تاکید کرد: جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران از روابطی محکم، برادرانه و تاریخی برخوردارند و در آینده شاهد گسترش بیشتر مناسبات خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرلشکر 'آصف غفور' عصر چهارشنبه با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: ایران و پاکستان دارای  سازوکارهایی برای هماهنگی و همکاری های مرزی هستند که همکاری ها در آینده تقویت خواهد شد.
وی با تاکید بر حاکم بود فضای دوستانه بر روابط دو کشور گفت: ایران همسایه ما است و از  روابطی تاریخی با این کشور برخورداریم و انشاالله این روابط در آینده نیز توسعه خواهد یافت.
سخنگوی ارتش پاکستان گفت: اگر گاهی تنش در مرزهای ما ایجاد می شود، باید درک کنیم که این موضوع طرحی از سوی دشمنان ما است.
وی همچنین به دیدار اخیر ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر هیات عالی رتبه سیاسی-نظامی-امنیتی ایران به اسلام آباد، اشاره کرد.
ژنرال قمر باجوا در این دیدار با وزیر امور خارجه ایران اطمینان داد که پاکستان اقدامات موثری را برای بهبود امنیت در امتداد مرز با ایران انجام خواهد داد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 ] [ 23:2 ] [ رضا ]

افسران - جشن های بدون گناه برگزار کنیم ...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:43 ] [ رضا ]

افسران - رهبر انقلاب بعد از انتخابات 92: تکلیف‌گرائی هیچ منافاتی ندارد با دنبال نتیجه بودن...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:42 ] [ رضا ]

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معیار برقرای امنیت پایدار در کشور، نیروهای مسلح هستند که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار حبیب الله سیاری هنگام بازدید از منطقه سوم دریایی نداجا در سواحل مکران عنوان کرد.
وی در جریان این بازدید گفت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با حضور در منطقه سوم نبوت از نزدیک در جریان پیشرفت های عمرانی این منطقه قرار گرفت. همچنین وی از پایگاه پسابندر که در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان قرار دارد و از اهمیت بسیار بالای بر خور دار است نیز دیدن کرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:41 ] [ رضا ]

افسران - وصیت شهید ...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:40 ] [ رضا ]

 

 

 

 نهمین جشنواره جوان سرباز همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)  با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.
در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار کمالی و سردار باران چشمه حضور داشتند، از سربازان نمونه یکان‌های نیروهای مسلح تجلیل شد.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:39 ] [ رضا ]

افسران - طبیعتی زیبا


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:38 ] [ رضا ]

 

مراسم رونمایی از تندیس شهید سر لشکر ولی الله فلاحی با حضور امیر سرتیپ دوم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارتش، خانواده شهید و مسئولین شهرداری منطقه یک در تقاطع خیابان ولی عصر(عج) - زعفرانیه برگزار شد.

بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: نصب تندیس‌های شهدا در خیابان های مزین به نام هر شهید از اقداماتی است که به صورت جدی در شهرداری تهران در حال اجراست. 
 وی تصریح کرد: سردیس شهید سر لشکر فلاحی از جنس فایبر گلاس و ارتفاعی در حدود 1/80 سانتی متر آماده و در ابتدای خیابان شهید فلاحی در خیابان ولی عصر (عج) نصب شد تا یادآور آرمانهای امام راحل و شهدا باشد .
رضایی خاطر نشان ساخت: نسل سوم و چهارم انقلاب باید با ارزشهای دینی، اسلامی و اعتقادی رابطه معناداری برقرار کند، بنابراین اجرای طرحهای تحولی در این بخش میتواند به توسعه فرهنگی جامعه کمک کند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:35 ] [ رضا ]

افسران - حضور تعیین کننده


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:34 ] [ رضا ]

 سردار جزائری

سردار جزایری ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام، اظهار داشت: ارتقاء توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.

سردار جزایری تصریح کرد: ما مجدداً  به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم که از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح و نادرست به مردم اجتناب ورزند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:34 ] [ رضا ]

 

 به نقل از خبرگزاری رویترز، در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده به عربستان سعودی، دو کشور در حال مذاکره برای نهایی کردن قراردادهای ده‌ها میلیارد دلاری خرید تسلیحات هستند.

به نوشته رویترز به نقل از منابع آگاه، سامانه دفاع موشکی تاد؛ سامانه نرم افزاری C2BMC (که برای کنترل و فرماندهی و ارتباطات در جنگ به کار می رود) و همچنین یک بسته تجهیزات ماهواره ای، بخشی از تجهیزاتی است که به عربستان فروخته خواهد شد.

خودروی زرهی برادلی و تانک ام109 نیز بخشی دیگر از بسته مورد مذاکره را تشکیل می دهند.

برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ] [ 21:32 ] [ رضا ]

 

اين مراسم با حضور ناخدا يكم حميدرضا شايگان رئيس دبيرخانه فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و ناوسروان عرفان آهنگري مدير پژوهش و امور فرهنگي دبيرخانه فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان نماينده از طرف امير دريادار دكتر حبيب‌الله سياري‌ فرمانده نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران و فريد فرخنده‌كيش مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران و محمد آفريده داور بخش ملي جشنواره و همچنين ناخدا دوم آماد نصير درويشوند كارگردان فيلم مستند «كهنمويي ساعت هفتصد و بيست» برگزار شد.

در اين مراسم از فريد فرخنده‌كيش به دليل حمايت از ساخت فيلم مستند «كهنمويي ساعت هفتصد و بيست» و همچنين كارگردان اثر تقدير شد.

فيلم مستند «كهنمويي ساعت هفتصد و بيست» در مورد همرزمان ناخدا فرزادي است كه سي و پنج سال پس از نبرد بزرگ ناو كهنمويي، در اعماق آب‌هاي نيلي خليج فارس به انتظار او نشسته‌اند. اين فيلم به مدت 29 دقيقه با حمايت دفتر انجمن سينماي جوانان بوشهر توليد شده است.
 
در پايان اين جلسه مقرر شد جلسه ديگري به منظور بررسي راه‌هاي تعامل ميان انجمن سينماي جوانان ايران و نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در راستاي فيلمسازي و آشنايي فيلمسازان با نيروي دريايي و همچنين حمايت از فيلمسازان جوان از سوي نيروي دريايي با حضور مديران و مسئولان مربوطه برگزار شود


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 ] [ 22:1 ] [ رضا ]

برگزاری کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل (ع) با حمایت بانک حکمت ایرانیان

 

بانک حکمت ایرانیان با هدف پاسداشت مقام شامخ جانبازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس از برپایی سومین کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل العباس (ع) حمایت کرد .

به گزارش خبرهای بانکی , در این همایش که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ، رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مقامات ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران برگزار شد ، از جانبازان سرافراز ارتش در هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد .


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 ] [ 21:59 ] [ رضا ]

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: با تلاش کارکنان پدافند هوایی شمال غرب و رصد مداوم آسمان کشور، تردد هواپیماها از ۲۵۰ فروند در روز به ۶۰۰ فروند افزایش پیدا یافته.

به گزارش مهر، سرتیپ دوم ملک علی اسدی فر، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شمال غرب در جمع دانشجویان دافوس آجا گفت: با استقرار سامانه های پدافندی و راداری، روزانه بیش از ۶۰۰ فروند هواپیما از آسمان شمال غرب کشور تردد میکند که این مهم کمک شایانی به اقتصاد کشور در این حوزه کرده است.

امیر اسدی فر افزود:امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران که بخشی از آن مرهون تلاش چشمان همیشه بیدار کارکنان قرارگاه پدافند هوایی ارتش می باشد باعث شده که تردد هواپیماها در منطقه شمال غرب از ۲۵۰ در روز به ۶۰۰ فروند برسد.

وی در ادامه افزود:استقرار ساماته های موشکی و راداری بومی که به دست توانمند متخصصان داخلی طراحی وعملیاتی گردیده امروز سهم بزرگی را در دفاع هوایی کشور دارد.

امیر اسدی فر ضمن بیان برخی از اقدامات قرارگاه پدافند هوایی از جمله، توقف هواپیمای نیروهای «ایساف»، برقراری امنیت هواپیماهای وی آی پی مقامات کشورهای مختلف، دستگیری شرور عبدالمالک ریگی با همکاری نهاجا و وزارت اطلاعات، خطاب به دانشجویان دافوس آجا گفت: برای دستیابی به اهداف بلند خود باید در تخصص خود عالم باشید وسپس عمل کنید ولازمه عمل، فعالیت عاشقانه است که این رمز موفقیت شما خواهد بود.


برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 ] [ 21:57 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 2615
بازدید کل : 84182
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->