تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر آستانه پایتخت قزاقستان با حضور مقام های وزارت دفاع، وابستگان نظامی و سایر مقام‌های کشوری و لشکری قزاقستان برگزار شد.
 
میهمان ویژه این مراسم دریابان ژانداربک فرمانده نیروی دریایی قزاقستان بود و مجتبی دمیرچی‌لو سفیر کشورمان ضمن خیر مقدم به میهمانان، گفت که 29 فروردین که در ایران روز ارتش نامیده می شود، نماد کرامت، افتخار و بازدارندگی در ایران اسلامی  است و این روز محملی برای ادای احترام به شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در راه  دفاع از ایران و اهداف مقدس نظام کشورمان جان خود را فدا کردند.

در ادامه دریابان ژانداربک فرمانده نیروی دریایی قزاقستان ضمن تبریک این روز به ملت و نظامیان جمهوری اسلامی ایران به روابط خوب دو کشور پرداخته واز نیروهای مسلح ایران به عنوان نیروهایی با بنیه دفاعی قوی و مجرب در منطقه یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد که وزارت دفاع این کشور  بسیار مایل است که روابط خود را با وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران برقرار، تقویت وگسترش دهد.

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان در ادامه از تلاشهای وابسته نظامی کشورمان در راستای حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی و عنوان کرد که این امر اولین قدم در راستای تحقق برقراری روابط دو جانبه دو کشور در عرصه نظامی است.

در پایان هم یک جلد کتاب متعلق به داستان حماسی رستم وسهراب که به زبان قزاقی برگردانده شده بود، به ایشان اهدا شد.

خانم دریغا نظربایوا معاون مجلس سنا و وزیر دفاع و صنایع هوافضا  هم با ارسال متن هایی، این روز را تبریک گفته بودند.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 15:5 ] [ رضا ]

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر چهارشنبه سی ام فروردین با وابستگان نظامی خارجی دیدار و گفت و گو کرد . فرمانده نزاجا گفت: جمهوری اسلامی با همه قوا به مبارزه با این گروه‌های تروریستی پرداخت و اقدامات مثبت ایران در افغانستان، عراق و سوریه در مبارزه با این گروه ها چنان در حافظه تاریخ ثبت شده است که هیچکس قادر به نادیده گرفتن آن نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران:

عکس:: هدفگیری جسورانه نیروهای زمینی ارتش

عکس:: هدفگیری جسورانه نیروهای زمینی ارتش

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 15:2 ] [ رضا ]
شهیدخبر(شهیدنیوز): وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران،نگهداری ازمرزها و یکپارچگی سرزمین ایران است و درکنارنیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروهای مسلح کشورمان را تشکیل می دهد.
  

سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در یادداشتی به مناسبت سالروز ارتش به وظایف و اهداف ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت و نوشت: اهداف جمهوری اسلامی ایران عبارتند از نگهداری، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران خارج از قلمرو کشور در دریای خزر، خلیج‌فارس، دریای عمان، رودخانه‌ها و معادن، یاری به ملل مسلمان یا مستضعف غیرمعارض با اسلام در جهت دفاع از سرزمین‌های مورد تهدید یا اشغال نیروهای متجاوز، در صورت درخواست ملل مزبور. راهبرد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم عبارتند از: اسلامی بودن: در تمام شئون ارتش، اصول اسلام حاکم است. ولایی بودن: ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیر نظر رهبر معظم انقلاب –ولی‌فقیه- می‌باشد و طبق فرمان ایشان، عضویت و وابستگی ارتش و اعضای آن در کلیه نهادها و تشکل‌های سیاسی ممنوع است. مردمی بودن:نیروهای مسلح، همواره در کنار مردم و در جهت مصالح مردم کار می‌کنند، تجهیزات ارتش در زمان صلح، تا حدی که به توان نظامی‌اش آسیبی نرساند، برای سازندگی، امداد، تولید و خدمت به مردم به کار گرفته می‌شود. خود کفایی:نیروهای مسلح با بهره‌گیری از تمام توان خود جهت رسیدن به خودکفایی در کلیه زمینه‌ها تلاش می‌کند. انضباط: نیروهای مسلح باید با ایجاد انضباط معنوی و وضع قوانین عادلانه و منطقی و ایجاد سازوکارهای تنبیه و تشویق، زمینه اجرای کامل دستورها را فراهم می‌کنند. سادگی: در نیروهای مسلح، تمامی طرح‌ها و زمینه‌ها باید با رعایت اصل سادگی و جلوگیری از تشریفات و سازوکارهای غیر ضرور انجام گیرند. اقتدار:نیروهای مسلح باید از آنچنان اقتدار و آمادگی برخوردار باشند که جرات حمله را از دشمن سلب کنند. برای دفاع بودن:نیروهای مسلح، با تمام توان خود، دشمن را از حمله باز می‌دارد و به کشورها و مللی که از آن تقاضای کمک کنند، یاری می‌رساند ماموریت‌ها و وظایف این نهاد هم عبارتند از: آمادگی و مقابله با هرگونه تجاوز نظامی علیه استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و منافع کشور، همکاری با نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، برای مقابله با اشرار، یاغیان، قاچاقچیان، تجزیه‌طلبان و جریان‌های برانداز، آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران، در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض با اسلام در دفاع از خود، کمک به دولت جهت سازندگی، آموزش، بهداشت و خدمت به مردم، سازماندهی، آموزش و تجهیز و گسترش نیروهای زمینی، هوایی و دریای جهت انجام ماموریت‌های محوله، تلاش مداوم جهت حفظ ارزش‌های اسلامی داخل ارتش، آماده کردنمردم جهت دفاع نظامی از کشور و نظام اسلامی، کمک به سپاه پاسداران برای آموزش اعضای آن نهاد، اقدامات لازم جهت نیل به خودکفایی در عرصه دفاعی،کسب اطلاع از اوضاع و احوال منطقه و جهان و ارزیابی مستمر تهدیدات بالقوه و بالفعل، حفظ مسائل امنیتی در درون ارتش و وزارت دفاع، ایجاد همکاری با سپاه پاسداران در مواقع ضروری می‌باشد

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 15:0 ] [ رضا ]

ایران به هیچ کشوری تعرض نمی کند/ نظم جهانی در حال دگرگونی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جمهوری اسلامیبا همه قوا به مبارزه با گروه های تروریستی پرداخته و اقدامات مثبت ایران در افغانستان، عراق و سوریه در مبارزه با این گروه ها چنان در حافظه تاریخ ثبت شده است که هیچکس قادر به نادیده گرفتن آن نیست.

به گزارش ایران خبر ،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با وابستگان نظامی خارجی که در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که برای نهمین سال پیاپی با برگزاری این مراسم باشکوه میزبان وابستگان محترم نظامی کشورهای دوست در جمهوری اسلامی باشد. 
نظم جهانی در حال دگرگونی است
او افزود: جهان در مقطع فعلی برهه حساسی را تجربه می کند و به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار دارد و نظم جهانی در حال دگرگونی است.
مجموعه ای از تروریست ها در حال جنایت علیه بشریت هستند
حیدری اظهار داشت: هم اکنون در بعضی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران و با توطئه بیگانگان، افراطی گری و اقدامات وحشیانه  تروریستی و جنگ های نیابتی در حال طرح ریزی و اجراست و مجموعه ای از تروریست ها اعم از عناصر افراطی القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره و سایر گروهک های تروریستی با تحریک و پشتیبانی بعضی از کشورها و حمایت و هدایت کشورهای به ظاهر طرفدار حقوق بشر، برابر سناریوهای ابلاغی از سوی اربابانشان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال جنایت علیه بشریت هستند.
اقدامات مثبت ایران در افغانستان، عراق و سوریه در تاریخ ثبت شده است


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 14:53 ] [ رضا ]
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:38 ] [ رضا ]
رژه یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران به مناسبت سالروز ارتش، روز سه شنبه در رسانه های عراقی بازتاب های گسترده ای داشته است.
 
به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ با توجه به تحولات اخیر و افزایش دخالت های بیگانگان در منطقه و تلاش آنها برای اختلاف افکنی بین دولت و ملت ها و طرح های مشکوک خارجی برای ایجاد ناامنی و تجزیه در کشورهای خاورمیانه باعث شده است که رژه نظامی نیروهای ارتش ایران بیش از هر زمانی مورد توجه رسانه های عراق قرار گیرد.
 
کمک های جمهوری اسلامی ایران در طول سنوات گذشته به عراق از حیث تسلیحات و مشاوران نظامی برای مبارزه با تروریست ها، باعث شده است که رسانه های عراق به دستاوردهای جدید نظامی ایران در روز ارتش اهتمام بدهند.
 
سخنان رییس جمهور ایران در این روز و تاکید ایشان مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح ایران برای مشارکت در برقراری ثبات و صلح در منطقه و هشدار به قدرت های خارجی از هرگونه ماجراجویی در منطقه همه این مسائل باعث شده است که روز ارتش ایران مورد توجه رسانه های عراق قرار گیرد.
 
برخی رسانه های عراقی به بازتاب برگزاری رژه بزرگ نیروهای نمونه ارتش ایران اهتمام داده و از آن به عنوان قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران یاد کرده اند در حالی که برخی رسانه ها به سخنان رییس جمهوری توجه ویژه نشان داده اند.
 
براساس این گزارش، حضور فرماندهان ارشد نظامی در این مراسم و رژه منظم و عرضه تسلیحات نظامی ساخت داخل در این مراسم مورد توجه ویژه خبری در عراق قرار گرفته است.
 
سایت خبری 'السومریه نیوز' از رسانه های معتبر این کشور با ارائه گزارشی از مراسم روز ارتش در ایران نوشته است که یگان های سه گانه ارتش ایران در حضور رییس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی ایران، رژه نظامی رفتند.
 
این سایت خبری اضافه کرده است که رژه امسال در جوار مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد و نیروهای ارتش آخرین دستاوردهای نظامی خود را در این مراسم به نمایش گذاشتند.
 
اما خبرگزاری 'المعلومه' عراق به سخنان حسن روحانی رییس جمهور ایران در مراسم امروز اهتمام داده است.
 
این خبرگزاری افزوده است که رییس جمهور ایران در مراسم رژه نظامی نیروهای نمونه ارتش تاکید کرد که نیروهای مسلح ایران بیش از هر زمان دیگری، آماده هستند.
 
المعلومه همچنین به نقل از روحانی آورده است که نیروهای مسلح ایران آمادگی لازم را برای حفظ و ثبات در منطقه حساس و مهم خاورمیانه دارند.
 
خبرگزاری 'نینا' دیگر خبرگزاری معتبر عراقی نیز نوشته است که حسن روحانی رییس جمهور ایران در مراسم رژه نیروهای ارتش هشدار داد که جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تعرض خارجی، با قدرت پاسخ می دهد و زمین را زیر پای آنها به لرزه در می آورد.
 
این خبرگزاری اضافه کرده است که روحانی در این مراسم همچنین خاطر نشان کرد که قدرت نظامی ایران هجومی نیست و بلکه برای دفاع است ولیکن با قدرت با هرگونه تعرض برخورد می کند.
 
رژه نظامی نیروهای نمونه ارتش ایران در حالی برگزار شده که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت های مهم منطقه به شمار می رود که وجه تمایز او از دیگر کشورهای منطقه این است که در ساخت اغلب تسلیحات و مهمات بر توانمندی های بومی متکی است.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:36 ] [ رضا ]

افسران - هنوزم صدای های شما  اندازه هزاران موشک برای دشمن خطرناک و برای ی ما امید


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:34 ] [ رضا ]

افسران - خداوند زمین را به دست قائم زنده می کند


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:33 ] [ رضا ]

افسران - گفتمان انتخابات مسیر انقلاب است


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:32 ] [ رضا ]

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش و تیم همراه از بخش های مختلف بیمارستان بعثت نهاجا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در بیمارستان بعثت این نیرو از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کرد.
وی همچنین از روند بازسازی بیمارستان بعثت در بخش های اتاق عمل، درمانگاه جراحی، پاویون پزشکان آقا و خانم نیز بازدید کرد.
در ادامه امیر سرتیپ شاه صفی با حضور در بخش بستری بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت و با آنان گفت و گو کرد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:30 ] [ رضا ]

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ 29 فروردین ماه سال 1367 سالروز افتخار آفرینی نیروی دریایی ارتش است چرا که در این روز اقدامی بزرگ و موثر صورت گرفت.

امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناوچه موشک انداز جوشن که پیش از ظهر امروز 29 فروردین ماه در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ 22 بهمن57 در برابر شرق و غرب قد علم کرد و شعار استقلال و آزادی سر داد که کابوسی برای دشمنان بود.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:28 ] [ رضا ]


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 30 فروردين 1396 ] [ 22:26 ] [ رضا ]

Image result for ‫روز ارتش مبارک‬‎


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:37 ] [ رضا ]

Image result for ‫روز ارتش مبارک‬‎


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:34 ] [ رضا ]

به مناسبت 29 فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه ساعت 8 صبح مراسم رژه یگان های پنجگانه ارتش، مستقیم از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش بولتن نیوز از روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم یگان های نیروی زمینی، هوایی، پدافند  در مقابل رئیس جمهور و مقامات عالی رتبه ارتش رژه می روند.
رژه بالگردها و هواپیماهای ارتش و پرش چتربازان تیپ 65 نیروی زمینی ارتش از دیگر برنامه های رژه سه شنبه 29 فروردین، است.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:32 ] [ رضا ]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روزارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، اقتدار دفاعی و آمادگی همه جانبه  نظام و ملت ایران برای پاسخ قاطع و تعبیین کننده به جبهه دشمن را مرهون هوشمندی و تلاش متعهدانه و مجاهدانه ارتشیان غیور و سایر نیروهای مسلح کشور دانست. 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا ستاد کل نیروهای مسلح، در بخشی از این بیانیه آمده است: ۲۹ فروردین ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت ایران و نیروهای مسلح یادآور یکی از تصمیم های راهبردی و سرنوشت ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که در شرایطی بسیار خطیر و هنگامه ای که آمریکا و حامیان رژیم پلید و وابسته پهلوی با توهم بازگشت به ایران؛ ضد انقلاب و عوامل مزدور داخلی را همزمان با فتنه آفرینی در بخش هایی از استان های مرزی کشور به سر دادن آوای شوم انحلال ارتش واداشته بود، رقم خورد. 
این بیانیه افزوده است: اقدام هوشمندانه و پیام تاریخی و الهام بخش حضرت امام(ره) در حمایت از ارتش در فروردین ۱۳۵۸ روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان - که در خط انقلاب و ملت قرار گرفته بودند - دمید و ظهور ارتشی مکتبی و انقلابی برای صیانت از استقلال تمامیت ارضی و استحکام سپر دفاعی کشور برابر جبهه پلید دشمنان را سبب شد. 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:30 ] [ رضا ]
ارتش جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قصد تعرض و هجوم به خاک هیچ کشوری را ندارد و همواره آمادگی مقابله با هر گونه هجوم به خاک ایران را دارد و می تواند همیشه بصورتی قوی پاسخ هر گونه تعرضی را بدهد.

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: امیرسرتیپ دوم کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص  عمده فعالیت های ارتش در روزهای اخیر گفت: هفته ارتش از روز شهادت شهید والا مقام علی صیاد شیرازی شروع و تا روز 29 فروردین ادامه دارد؛ درارتباط با این هفته ارزشمند روز 20 فروردین مراسم معنوی و خوبی برای 14000 شهید قرارگاه منطقه ای شمالغرب و همچنین پاسداشت و گرامیداشت شهادت شهید صیاد شیرازی که در هجدهمین ساگرد شهادت وی هستیم و البته برای گرامیداشت اولین سالگرد شهدای مدافع حرم با حضور با حضور مردم پر شور و متدین و انقلابی برگزار شد. 
وی درباره دیگر برنامه های ارتش عنوان کرد: کنگره 12000 شهید استان آذربایجان غربی در شهریور ماه  جزو برنامه های ارتش است، روز جمعه با حضور گسترده سربازان و فرماندهان ارتش در نماز جمعه به بیانات نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم ارومیه گوش جان سپردیم، دیدار فرماندهان ارتش روز شنبه 26 فروردین با نماینده رهبر بزرگوار که از رهنمودهای ایشان استفاده نمودیم. 
 سرتیپ دوم شرفی افزود: امروز مراسم عطر افشانی مزار پاک شهدا را داشتیم و تقدیر ناچیزی از این عزیزان داشتیم و فردا نیز نمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را در رژه ارتش نشان خواهیم داد. 
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش ادامه داد: این رزمایش در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین خواهد بود و مجموعا در 15 شهر منطقه شمال غرب مراسم رژه و اقتدار نظامی ایران را خواهیم داشت. 
این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم ارتش در ایران خاطر نشان کرد: روز 299 فروردین ماه به دستورو پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد، اولین ...


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:29 ] [ رضا ]

ارتش محمدی


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:24 ] [ رضا ]
  

به گزارش دولت بهار، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و پرسنل ارتش تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: بی شک نام‌گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از جمله ابتکارات و دور اندیشی‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بود ه است، که علاوه بر آنکه مبین اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از کشور است به مرور زمان و در حوادث و برهه های حساس انقلاب بویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه‌ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی به این بخش از نیروهای مسلح در اذهان عموم بخشید.


صفوی در این پیام با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در ارتقاء آمادگی‌های دفاعی و تقویت توان بازدارندگی در برابر دشمنان، تاکید کرده است: علیرغم تمام ناآرامی‌ها و ناامنی‌های منطقه که ناشی از تولید بحران  توسط نیروهای فرامنطقه‌ای و سیاسیت افزایش تنش و درگیری در منطقه است، عملکرد نیروهای مسلح در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح فراتر از انتظار قرار دارد و این موضوع حکایت از آن دارد که بمانند سابقه هشت سال دفاع مقدس هر جا که نیروهای انقلابی و اثرگذار در وفاق و وحدت در برابر دشمن صف واحد کشیده‌اند آنجا پیروزی ازآن جبهه حق بوده است و امروز توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار و مجاهدت و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام تاکید شده است: از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران هم افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور است و استراتژِی اتحاد مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده موجبات گسترش آمادگی‌های دفاعی کشور را نیز فراهم آورده است.


صفوی در ادامه  این پیام با اشاره به ضرورت تجهیز نیروهای مسلح به سامانه های دفاعی و امنیتی گفت: توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بومی تولید تجهیزات و سخت افزارهای دفاعی توسط نیروهای مومن و جوانان اثر گذار این مرز و بوم است و پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران نشان داد که تنها نیروهای مسلح قدرتمند می‌توانند از مرزهای جمهوری ایران در برابر هرگونه تهدیدی صیانت نمایند و توان بازدارندگی نیروهای مسلح  مانند سدی محکم در برابر فکر هرگونه تهدید و تجاوزی قراردارد.


در این پیام تاکید شده است: امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش و سپاه است.
وی در پایان با اشاره به ضرورت بهره‌برداری از فضای امن ایجاد شده توسط نیروهای مسلح گفت: بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح حضور نیروهای بسیجی و پیوستگی ملت با نیروهای مسلح است.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:21 ] [ رضا ]

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها گفت: در روز ۲۹ فروردین (روز ارتش) همه پروازهای ۳ فرودگاه امام خمینی، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی شود. 
تهران – اقتصاد برتر – ۲۸ فروردین ۹۶
به گزارش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اکبری اظهار کرد: به منظور حفظ ایمنی پرنده های شرکت کننده در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، کلیه پروازهای غیر نظامی فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین لغو شده است.
 وی افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی طی یک ماه گذشته به همه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی شود.
 اکبری تصریح کرد:  همچنین همه ایرلاین های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.
 مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:20 ] [ رضا ]

 

یه گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش با اشاره به فرارسیدن 29 فروردین (روز ارتش)برنامه های این روز را تشریح کرد:

*سه شنبه 29 فروردین در تهران و در جوار مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همزمان در شهرستان‌ها، راس ساعت 8:30 صبح رژه باشکوه یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، پدافند هوایی و دژبان ارتش به صورت پیاده و محمول انجام خواهد شد و ان شاالله در این مراسم ها بخش هایی از نوآوری ها و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف زمینی، دریایی، هوایی و پدافندی در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت.

* فردا همچنین پرواز باشکوه جنگنده های نیروی هوایی و بالگردهای هوانیروز قهرمان ارتش را  خواهیم داشت.

* همزمان با رژه سراسری ارتش در روز 29 فروردین، 2 رژه دریایی در آبهای جنوب و شمال کشورمان  توسط نیروی دریایی ارتش انجام خواهد شد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:18 ] [ رضا ]

مقابل تمام تهدیدها با اقتدار ایستاده‌ایم

 

به گزارش استادنیوز،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کنیم حضور می یابیم و از منافع کشور دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با اقتدار مقابل هر کسی در هر جایی که منافع، منابع، انقلاب اسلامی ایران و مرزهای کشور را تهدید کند می‌ایستیم بیان داشت: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

فرمانده نداجا اذعان داشت: زمانی ناوهای خارجی در آبهای خلیج فارس حضور داشتند و اشراف اطلاعاتی ما نسبت به حضور و عملکرد آنها بسیار کمرنگ بود اما امروزه با اشراف اطلاعاتی بسیار دقیق تمام تحرکات را چه آبهای سرزمینی و چه آبهای آزاد زیر نظر داریم.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:16 ] [ رضا ]

 

فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش و بزرگداشت حماسه ‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک این روز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هرگونه خطای راهبردی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را با پاسخ قاطع، شدید و ویران‌ کننده مواجه خواهد ساخت. 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:14 ] [ رضا ]

 

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با بیان اینکه امروز نیروی هوایی ارتش یکی از مؤلفه های اصلی قدرت دفاعی کشور است، تصریح کرد: نیروی هوایی با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، جزو قدرتمندترین نیروهای مسلح منطقه است.
 به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان وظیفه مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی گفت: خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی افراد است و می توان با تغییر نوع نگاه به آن از این لحظات استفاده بهینه داشته باشیم.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:13 ] [ رضا ]

 

علی مطمئنیان آرانی از برگزاری ششمین دوره همایش اندیشه و قلم ارتش در تیرماه سال جاری خبر داد و با اشاره به رشد دو برابری آثار ارسالی گفت: در همایش امسال 662 اثر از 331 نویسنده به دبیرخانه واصل شده است که در 12 شاخه داوری خواهد شد.
علی مطمئنیان دبیر ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش در گفت و گو با روابط عمومی آجا با اشاره به برگزاری ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش، گفت: این همایش توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیر ماه 1396 برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:12 ] [ رضا ]

 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این یکان، یکانی واکنش سریع با تحرک بالاست، گفت: بزودی دوربین‌های دید در شب روی بالگردهای هوانیروز نصب می‌شود.
امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد، اظهار داشت: هوانیروز نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد و هم اکنون نیز بعنوان یک یکان واکنش سریع و با تحرک بالا نقش آفرینی می‌کند.
 وی افزود: هوانیروز در بحث ساماندهی غائله‌های غرب و جنوب در روزهای آغازین انقلاب نقش محوری را ایفا کرد و در طول دفاع مقدس با حضور مستمر در بیش از 130 عملیات نقش آفرینی داشته است.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:11 ] [ رضا ]

 

با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بخش های مختلف آذربایجان غربی یکان های ارتش به کمک سیل زدگان شتافتند. 
به گزارش روابط عمومی ارتش، بدنبال سیل اخیر در منطقه آذربایجان غربی و  قطع ارتباط برخی از مناطق در این استان؛ مرکز آموزش ۰۳ عجبشیر نیروی زمینی ارتش با نیروی انسانی و تجهیزات امداد رسانی به کمک حادثه دیدگان سیل و طوفان در منطقه شتافت .
شایان ذکر است بارندگی شدید اخیر در استان آذربایجان غربی خساراتی را به بار آورده است


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:10 ] [ رضا ]

 

خط تولید کیف‌های «خود امدادی» و «دگر امدادی» نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده این نیرو افتتاح شد.
امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور در آمادگاه 501 نزاجا از پروژه‌های عمرانی این آمادگاه بازدید و خط تولید کیف‌های «خود امدادی» و «دگرامدادی» را افتتاح کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه از تجهیزات پزشکی این آمادگاه در حوزه بیمارستان‌های صحرایی، کانکس‌های متحرک، پُست‌های امدادی و اتاق‌های استرلیزه که در شرایط بحرانی و در مناطق محروم کاربرد دارد، نیز بازدید کرد.

 


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

 

مراسم اولین سالگرد شهید محسن قوطاسلو از شهدای مدافع حرم ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
امیر سرتیپ حیدری در این مراسم گفت: شهدا تابلوی زیبا، اقتدار و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر امنیت و آسایش در منطقه زبانزد همه است به برکت خون شهدای عزیزمان می باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین شهید محسن قطاسلو را همچون ستاره‌ای درخشان خواند و گفت: جوانانی که در این شرایط آماده هستند جان خود را در مقابل دشمن قرار دهند تا دیگران در آرامش باشند، ستارگان آسمانی هستند.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:9 ] [ رضا ]

ذکر یونسیه و آثار آن,ذکر یونسیه خواص

 

ذکر یونسیه یعنی گفتن: «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»

 

   قرآن می فرماید که اگر انسان غمگینی به ذکر یونسی سرگرم باشد، قبل از اینکه از ما چیزی بخواهد ما غمش را برطرف می ‌کنیم و آنها هم که اهل راه هستند این ذکر یونسی را مجرَّب می‌ دانند.

 

خیلی از اوقات شده است که با عزیزی مواجهه می شویم که غصه دار است، مشکل دارد، گره به کارش افتاده است و ما از این اتفاق برایش خیلی ناراحت می شویم و در صدد حل مشکلش بر می آییم ... خیلی هم تلاش می کنیم اما گویی حل مشکل به دستان ما نیست و نیروی قوی تری را برای این امر می خواهد، چرا که گره و غم و اندوه شدید تر از آن است که امثال من بتوانند آن را باز کنند. در ای شرایط توصیه های معنوی برای این عزیزان می تواند سنگ صبور خوب و قرص آرام بخش قوی باشد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:7 ] [ رضا ]

  اخبار علمی ,خبرهای  علمی ,حیات در قمر زحل

 

فواره‌های آب در یکی از قمرهای زحل دانشمندان را به یافتن حیات امیدوار کرده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، آژانس فضایی آمریکا(ناسا) موفق به کشف نشانه‌هایی از حیات در "انسلادوس" قمر مملو از آب زحل شده است.

 

انسلادوس مملو از اقیانوس‌هایی است که در زیر لایه‌ای از یخ به دام افتاده‌اند.

 

کاوشگر کاسینی زحل موفق به کشف آبفشان در یک شکاف یخی در انسلادوس شده است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:4 ] [ رضا ]

   اخبارعلمی ,خبرهای  علمی,ستاره

محققان با هدف شناسایی سیاراتی که در آنها احتمال حیات وجود دارد، یک مدل رایانه ای ساختند که امکان پیش‌بینی وضعیت جوی سیارات موجود در منظومه‌های دارای دو ستاره را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 26 فروردين 1396 ] [ 14:6 ] [ رضا ]

 

از سحرگاه دیروز سیزدهم رجب و همزمان با سالروز ولادت امیر المومنین علی (ع) مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرک ها و یکان های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور پر شور کارکنان قرارگاه و خانواده های آنان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عدیده معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه هایی متنوعی مانند تبیین احکام اعتکاف، برگزاری جلسه انس با قرآن کریم، جلسات آموزش مهارت های زندگی و جلسات پرسش و پاسخ دینی جهت بهره برداری هر چه بیشتر شرکت کنندگان از این فرصت معنوی برای این ایام در نظر گرفته شده است.
وی همچنین مراسم اعتکاف و ایام البیض را فرصتی مغتنم برای تفکر و پاکسازی درونی از آلودگی ها دانست و اظهار داشت: برگزاری مراسم اعتکاف با این شور و شوق و  حضور ملت عزیز و خصوصا جوانان  یکی از برکات انقلاب اسلامی است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 26 فروردين 1396 ] [ 14:5 ] [ رضا ]

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع کارکنان این قرارگاه ضمن تبریک سال جدید گفت :

هدف اصلی نیروهای مسلح، حفظ امنیت پایدار در کشور است و این نیروها هر سال با افزایش توان نظامی خود سطح بازدارندگی را ارتقاء می دهند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: امنیت یکی ازشاخص های اصلی کشور است و قرارگاه پدافند هوایی بعنوان خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جبهه اسلامی در سال جدیدم مانند سنوات گذشته فعالیت و تلاش خود را برای افزایش توان رزم بازدارندگی بکار خواهد بست.
امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: در سال جدیدکه به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است به یاری خدائند با کوشش کارکنان جان بر کف پدافند هوایی شاهد اخبار خوبی در حوزه پیشرفت های پدافندی و افزایش توان عملیاتی خواهیم بود.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 26 فروردين 1396 ] [ 14:3 ] [ رضا ]

تصاویر باغ موزه مینیاتور

 

باغ موزه مینیاتور یا بوستان مینیاتوری یکی از بوستان‌های منحصر به فرد استان تهران است

باغ موزه مینیاتور یا بوستان مینیاتوری یکی از بوستان‌های منحصر به فرد استان تهران است که در شرق شهر تهران در شمال خیابان جانبازان غربی (گلبرگ) و شرق خیابان کرمان قرار دارد.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:4 ] [ رضا ]
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:2 ] [ رضا ]

 یک شرکت نوپا در لس آنجلس عرضه خانه های پیش ساخته را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از فناوری های پیشرفته این کار را با هزینه بسیار پایینی انجام می دهد. 

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی,خانه

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این شرکت که Cover نام دارد توسط دو معمار به نام آلکسیس ریواس و جموئل جوزف در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و خانه های پیش ساخته طراحی شده توسط آن به سرعت و بدون نیاز به تخصص و مهارت بالا قابل سرهم کردن است.


برچسب‌ها: تازه های خبر
ادامه مطلب
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:58 ] [ رضا ]

 

  امیر سرتیپ نوذر نعمتی، گفت: وقتی ما کلمه سرباز را می‌شنویم، واژه‌هایی همچون شجاعت، استقامت، نشاط، صداقت و صلابت در برابر دشمنان در ذهن‌ها تداعی می‌شود.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن سربازی که در آستانه روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش در تیپ 123 تکاور در منطقه پرندک برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: با توجه به اینکه در آستانه 29 فروردین قرار داریم باید حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را گرامی بداریم و همچنان مصمم و پا در رکاب و با عزم و اراده راسخ، پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ما در نیروهای مسلح و بویژه ارتش افتخار آن را داریم که پا در رکاب ولایت بوده و در راستای تعالی اهداف انقلاب اسلامی ایران با لباس مقدس سربازی به خدمت مشغول هستیم.

 


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:56 ] [ رضا ]

 

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و مردم قدرشناس  در تالار وحدت تهران برگزار شد.
در این مراسم که خانواده محترم شهید صیاد شیرازی، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی مشاور فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ دوم سیفی معاون نیروی انسانی ارتش، امیر سرتیپ دوم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و نیز جمعی از فرماندهان و همرزمان این شهید بزرگوار حضور داشتند؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی سخنانی اظهار داشت: شهادت یک مفهوم عمیق و بی نظیر در ادبیات اسلامی است و این مفهوم تنها در سایه مفهوم جهاد قابل درک می باشد.


برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:55 ] [ رضا ]

 

مراسم بزرگداشت هجدهمین سالگرد شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان، مسئولان و جمعی از کارکنان ارتش در مسجد امام خمینی(ره) ستاد آجا برگزار شد.
در این مراسم آیت الله سید علی اصغر هاشمی علیا رئیس حوزه علمیه قائم(عج) چیذر با بیان اینکه آن چیزی که صیاد را الهی کرد، عمل به احکام الهی بود، اظهار داشت: القائات انسان از ذات انسان است و اگر شخص عبد صالح باشد القائات او القائات صالح است و اگر غیر صالح باشد، القاعات او شیطانی خواهد بود. همانطور که خداوند در زمین معادنی قرار داده است و انسان باید به این معادن دست یابد، در ذات انسان هم معادنی وجود دارد که باید انسان به آنها برسد.


برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:54 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2618
بازدید کل : 84185
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->